اخبار فناوری

تاریخ معرفی GTA VI احتمالا سال 2023 است

عنوان GTA یا Grand Theft Auto بدون شک یکی از بزرگ ترین بازی های تاریخ است که مدت ها منتظر انتشار نسخه جدید خود با عنوان GTA VI یا GTA 6 بوده است هرچند هنوز تاریخ مشخصی مشخص نیست. هنوز تنظیم نشده است، به نظر می رسد تاریخ معرفی GTA VI احتمالا سال 2023 باشد. مایفون مگ بیا

تاریخ معرفی GTA VI مربوط به حدود سال 2023 است

Rockstar قبلاً اعلام کرده بود که در حال توسعه GTA 6 است، اما هیچ تیزر رسمی یا حتی یک تریلر معمولی منتشر نکرد. این شرکت در ابتدای سال جاری با مشکل هک شدن دیتابیس خود و سرقت حجم زیادی از اطلاعات این بازی مواجه شد که این لو رفتن جزئیات زیادی را از بازی آینده Grand Theft Auto فاش کرد. Rockstar این اطلاعات را تایید کرد اما گفت که این اطلاعات بر اساس کارهای اولیه است. به همین دلیل هنوز باید منتظر ماند تا محصول نهایی را ببینیم. به گفته روزنامه نگار معروف Tom Henderson، احتمالاً اعلام رسمی معرفی این بازی در سال 2023 منتشر خواهد شد.

تاریخ معرفی GTA VI

در پستی که هندرسون برای سال 2023 پیش‌بینی کرده است، همچنین به بزرگترین عرضه بازی در تمام دوران‌ها اشاره می‌کند که ممکن است آن را GTA 6 بنامد. به گفته او، این جدول زمانی بسیار منطقی است، به خصوص که این عنوان نباید وارد بازار شود. تا سال 2025 برای چندین سال.

او می گوید که اگرچه در سال 2021، پس از اشاره به اینکه این بازی بین سال های 2025 تا 2025 منتشر خواهد شد، مورد حمله طرفداران انجمن GTA قرار گرفتم. با این حال من هنوز به این داستان اعتقاد دارم. اعلامیه ای که در سال 2023 منتشر می شود بسیار منطقی است، به خصوص با توجه به این که Rockstar و TAKE-TWO با بازی های خود اینگونه عمل می کنند. به عنوان مثال، GTA 5 و RDR 2 دقیقا دو سال قبل از انتشار رسمی معرفی شدند.

تاریخ معرفی GTA VI

او در بخشی دیگر معتقد است که در این اطلاعیه اطلاعاتی درباره GTA 6 و جزئیات بیشتری از گیم پلی این بازی منتشر خواهد شد.به گفته این روزنامه نگار، این اعلامیه در سبک خاصی خواهد بود. Rockstar از این فرصت استفاده می کند و از گیم پلی و شخصیت های جدید رونمایی می کند. با قضاوت بر اساس اطلاعات فاش شده، کنترل دو شخصیت GTA 6 یعنی Jason و Lucia را در دست خواهیم گرفت که نوعی سبک ماجراجویی مانند فیلم Bonnie & Clyde خواهند داشت.

تاریخ معرفی GTA VI

به گزارش خبرگزاری GizChina، همچنین شواهدی از دو شخصیت دیگر وجود دارد، اما نمی دانیم که آیا آنها بخشی از بازی واقعی خواهند بود یا خیر. علاوه بر این، اطلاعات دیگر به محیطی در آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی اشاره دارد. تام همچنین در مورد سند اخیر مایکروسافت مبنی بر اینکه این بازی در سال 2024 منتشر خواهد شد، اظهار نظر کرد. به گفته او، این امکان وجود دارد اما بسیار بعید است.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا