اخبار فناوری

تاریخ معرفی گوشی تاشو Honor Magic Vs و کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت 2 دسامبر 1401 مشخص شده است.

رویداد معرفی بعدی آنر در تاریخ 23 نوامبر / 2 دسامبر در چین برگزار خواهد شد. این رویداد که در کنار کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت برگزار شد، شاهد ورود چندین محصول جدید از جمله سری آنر 80 و گوشی جدید تاشو آنر است. گزارش های اولیه این دستگاه را Honor Magic V2 نامیدند، اما شایعات اخیر ادعا می کنند که در واقع آن را Magic Vs می نامند. در نهایت، تیزرهای رسمی منتشر شده امروز تایید کردند که گوشی تاشو بعدی Honor با نام Honor Magic Vs در چین عرضه خواهد شد.

تاریخ معرفی آنر مجیک در مقابل گوشی تاشو

تیزر ویدیو Magic Vs نشان می دهد که دستگاه دارای طراحی تاشو به داخل است و مجهز به شاسی طلایی است. لبه بالایی نیز به نظر می رسد دارای یک جفت میکروفون و یک سوراخ بلندگو باشد. این تیزر نشان می دهد که در مقایسه با مدل نسل اول این دستگاه بسیار باریکتر خواهد بود.

به عنوان یادآوری، وزن گوشی تاشوی اصلی Honor Magic V حدود 293 گرم و ضخامت آن 14.33 میلی متر بود. متأسفانه، این شرکت هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی تاشوی آینده خود به اشتراک گذاشته است.

کنفرانس توسعه دهندگان آنر

کنفرانس توسعه دهندگان آنر

با این حال، شایعات پیرامون Honor Magic Vs ادعا می‌کنند که این گوشی از چیپست نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی تغذیه می‌کند. به نظر می رسد روی اندروید 13 با Magic UI 7.0 اجرا شود. در زیر شماتیک فاش شده Magic V را مشاهده می کنید که اخیراً در Weibo منتشر شده است.

آنر مجیک در مقابل گوشی تاشو

آنر مجیک در مقابل گوشی تاشو

شایعات می گویند که ممکن است تغییرات زیادی در Magic Vs نسبت به مدل اصلی وجود نداشته باشد. به عنوان یادآوری، Magic V دارای صفحه نمایش 7.9 اینچی OLED تاشو، صفحه نمایش 6.45 اینچی ثانویه OLED، نسل اول چیپست اسنپدراگون 8، 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 512 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4750 میلی آمپر ساعتی با شارژ 66 وات است. ، یک اسکنر اثر انگشت روی برد. ، دوربین جلو 32 مگاپیکسل و دوربین سه گانه 50 مگاپیکسل (اصلی) + 50 مگاپیکسل (واید) + 50 مگاپیکسل (اولترا واید).

نظر شما در مورد معرفی گوشی تاشو Honor Magic Vs چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا