اخبار فناوری

تاریخ معرفی آیفون 14 و اپل واچ سری 8 احتمالا 16 سپتامبر 1401 خواهد بود.

مارک گورمن از بلومبرگ اخیراً گزارش شده است که اپل قصد دارد اولین رویداد H2 خود را با نمایش سری آیفون 14 و سری اپل واچ 8 در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) برگزار کند.

تاریخ معرفی آیفون 14 و اپل واچ سری 8

مدل‌های استاندارد آیفون 14 باید تغییرات کمی داشته باشند، اما مدل‌های آیفون 14 پرو دارای فناوری دوربین به‌روز شده، حذف بریدگی صفحه‌نمایش به نفع کپسول حفره+صفحه نمایش، تراشه A16 و موارد دیگر خواهند بود.

اپل در مجموع چهار مدل را در نظر گرفته است آیفون 14 از جمله آیفون 14 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس 6.7 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و 14 پرو مکس 6.7 اینچی. قابل ذکر است که آیفون مینی 5.4 اینچی وجود نخواهد داشت زیرا دستگاه های کوچکتر آیفون 12 و 13 مینی آنطور که انتظار می رفت فروش نداشتند.

همچنین سه مدل اپل واچ در دست ساخت هستند، از جمله یک اپل واچ جدید سری 8، یک اپل واچ به روز شده SE و یک نسخه کاملا جدید پرو از اپل واچ، که انتظار می رود بدنه بزرگتر و طراحی به روز شده داشته باشد. -تاریخ و ماندگاری بیشتر

تاریخ معرفی آیفون 14 و اپل واچ سری 8

تاریخ معرفی آیفون 14 و اپل واچ سری 8

همچنین برنامه‌هایی برای یک آی‌پد جدید اقتصادی، مدل‌های به‌روزشده آی‌پد پرو، یک مک پرو با تراشه‌های سری M اپل و موارد دیگر وجود دارد، اما این دستگاه‌ها احتمالاً در برخی مواقع در رویدادی در ماه اکتبر معرفی خواهند شد.

اگر اپل واقعاً با رویداد 7 سپتامبر پیش برود، می توانیم انتظار داشته باشیم که دعوت نامه های رسمی را حدود یک هفته قبل از آن، احتمالاً قبل از پایان ماه اوت دریافت کنیم. اپل در حال حاضر آن را دارد رویداد از پیش ضبط شده تهیه کرده است و نشان می دهد که به صورت مجازی و نه حضوری برگزار خواهد شد. با این حال، گفته می شود که ممکن است یک جزء حضوری با دعوت برخی از اعضای رسانه وجود داشته باشد.

گورمن می گوید اپل از برخی از کارمندان خود خواسته است تا برای معرفی محصول جدید در روز جمعه 16 سپتامبر آماده شوند. که نشان می دهد مدل های جدید آیفون و اپل واچ در این تاریخ قابل فروش هستند.

نظر شما در مورد تاریخ احتمالی معرفی آیفون 14 و اپل واچ سری 8 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا