اخبار فناوری

تاریخ عرضه Xiaomi Band 8 و Xiaomi Pad 6 به طور رسمی مشخص شد: 29 آوریل 1402

پایان آوریل 1402 شروع محصولات جدید شیائومی خواهد بود. تاریخ رونمایی دیروز بود شیائومی 13 اولترا به طور رسمی مشخص شده است و ما آن را در 29 آوریل 1402 علامت گذاری کردیم. اخیراً به طور رسمی تأیید شده است که عرضه Xiaomi Band 8 و Xiaomi Pad 6 نیز در همان روز انجام می شود.

تاریخ انتشار Xiaomi Band 8 و Xiaomi Pad 6

شیائومی برای اعلام زمان رونمایی از دستبند جدید و تبلت جدید خود، تیزرهایی منتشر کرد که طراحی و رنگ آن را به رخ می کشد. شیائومی پد 6 در سه رنگ عرضه خواهد شد، در حالی که Band 8 دارای پنج رنگ مختلف برای بند خود خواهد بود.

شیائومی بند 8

شیائومی بند 8

تبلت شیائومی 6

تبلت شیائومی 6

صفحه نمایش شیائومی پد 6 با یک قاب و نه خیلی زیاد احاطه شده است. یک دوربین سلفی روی یکی از این لبه ها قرار خواهد گرفت. در پشت، یک دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی داریم.

این تبلت دارای دکمه پاور در لبه بالایی و پورت USB C در لبه پایینی است. در مجموع چهار بلندگو در این لبه ها قرار گرفته اند. در لبه سمت راست شیائومی پد 6 دکمه تنظیم صدا قرار دارد.

شیائومی پد 6 از قلم و صفحه کلید بلوتوث نیز پشتیبانی می کند که احتمالا به صورت جداگانه به فروش می رسد. در قاب پشتی و زیر لوگوی شیائومی می توانید 3 کانکتور فلزی برای اتصال فیزیکی احتمالی کیبورد را مشاهده کنید.

گفته می شود که شیائومی 2 تبلت به نام های پد 6 و پد 6 پرو را در این رویداد به نمایش می گذارد، اما مشخص نیست که کدام یک در پوستر نشان داده شده است.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر محصولات جدید شیائومی هستید؟ کدامیک برای شما هیجان انگیزترین هستند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا