اخبار فناوری

تاریخ عرضه Xiaomi 13 Ultra می تواند 28 آوریل 1402 باشد

توسعه شیائومی 13 اولترا چند ماه پیش توسط مدیرعامل این شرکت تایید شد. او گفت که برخلاف شیائومی 12 اس اولترا، این دستگاه برای بازار جهانی عرضه خواهد شد. اگر منتظر این پرچمدار ممتاز شیائومی برای سال 2023 بوده اید، خبرهای خوبی برای شما داریم. اخیرا شنیدیم که شاید تاریخ رونمایی باشد شیائومی 13 اولترا 28 آوریل 1402.

شیائومی 13 اولترا

به تازگی پوستری منتسب به شیائومی 13 اولترا منتشر شده است که تاریخ عرضه این دستگاه را مشخص می کند. البته حتی منبعی که این پوستر را منتشر کرده است، نمی داند که این پوستر جعلی است یا واقعی، پس با شک و تردید به آن نگاه کنید.

با این حال، جزئیات منطقی را می توان در پوستر مشاهده کرد. برای مثال وقتی به تصویر بالا نگاه می کنید، می توانید برند لایکا را خیلی کم رنگ در داخل دایره آبی مشاهده کنید. همچنین برخی از مشخصاتی که شیائومی معمولا در اطراف دوربین دستگاه های پرچمدار خود قرار می دهد نیز قابل مشاهده است.

پوستر منتسب به Xiaomi 13 Ultra

پوستر منتسب به Xiaomi 13 Ultra

همانطور که می بینید این پوستر به زبان چینی است. در نتیجه، هنوز مشخص نیست که این تاریخ عرضه برای بازار چین خواهد بود یا برای بازار جهانی. در هر صورت برای هر بازاری با مشخصات دستگاه آشنا می شویم سپس رونمایی از هر بازار قیمت و زمان عرضه را مشخص می کند.

تمام اطلاعاتی که تاکنون در مورد Xiaomi 13 Ultra در اختیار داریم شامل شارژر سیمی 90 واتی، شارژ بی سیم 50 واتی، چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2، صفحه نمایش QHD+LTPO OLED، دوربین لایکا و رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 است.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این گزارش تاریخ عرضه Xiaomi 13 Ultra درست است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا