اخبار فناوری

تاریخ عرضه Huawei P50 Pocket S مشخص شد: 11 نوامبر 1401 برای تاشوی جدید هواوی

22 ژانویه 1400 بود که گوشی کوچک تاشو هوآوی با این نام جیبی P50 رسما رونمایی شده است. این گوشی که در نسخه لوکس نیز موجود است، جذابیت خاصی به ارمغان آورد. امروز، تاریخ رسمی عرضه Huawei P50 Pocket S مشخص شده است و انتظار می‌رود که 11 نوامبر 1401 برای هوآوی جدید تاشو مشخص شود. همانطور که ممکن است از پسوند S در نام آن انتظار داشته باشید، این یک ارتقاء جزئی است، اما اینطور نیست.

تاریخ عرضه Huawei P50 Pocket S

دو ماه پیش، یک گوشی تاشو ناشناخته از هواوی توسط مقامات مخابراتی چین TENAA تایید شد. این لیست فقط تصاویر گوشی را ارائه می کند. گزارش های بعدی ادعا کردند که این دستگاه می تواند در چین با نام “هواوی پی 50 جیبی جدید” عرضه شود.

امروز این شرکت یک تیزر رسمی منتشر کرد و هواوی P50 Pocket S را به عنوان نام این دستگاه نام برد. مراسم رونمایی از این گوشی در ساعت 14:30 روز 11 نوامبر 1401 در چین برگزار خواهد شد.

ویدئوی رسمی منتشر شده توسط هواوی، طراحی P50 Pocket S را نشان نمی دهد. با این حال، تایید می کند که این گوشی در شش رنگ زیر در دسترس خواهد بود:

  1. 1- مشکی
  2. 2- آبی
  3. 3-صورتی
  4. 4- سفید
  5. 5- سبز
  6. 6- زرد
رنگ های احتمالی Huawei P50 Pocket S

رنگ های احتمالی Huawei P50 Pocket S

Huawei P50 Pocket S یک نمونه اقتصادی تر از مدل معمولی است

نسل قبلی این گوشی جدید از مدل Qualcomm Snapdragon 888 4G استفاده می کرد. شایعات زیادی مبنی بر اینکه چیپست اسنپدراگون 778G 4G قدرت مدل جدید جیبی P50 را تامین خواهد کرد وجود دارد.

همچنین فرض بر این است که Huawei P50 Pocket S از صفحه نمایش ثانویه محروم شود. کاهش تراشه و حذف نمایشگر خارجی نشان می دهد که هواوی قیمت مناسب تری را برای گوشی تاشو خود در نظر گرفته است.

قیمت نسخه 256 گیگابایتی Huawei Pocket S تا 689 دلار برآورد می شود. از سوی دیگر، نسخه 512 گیگابایتی ممکن است دارای برچسب قیمتی 965 دلاری باشد. این تفاوت قیمت فقط برای حافظه داخلی 256 گیگابایتی صدق می کند، حتی با منطق حافظه گران قیمت اپل هم سازگار نیست!

گمان می رود این دستگاه با نمایشگر تاشو OLED 120 هرتزی، سیستم عامل HarmonyOS 3.0 و فناوری پردازش تصویر XMAGE این شرکت وارد بازار شود.

گزارش اخیر ادعا می کند که هواوی ممکن است Huawei Watch GT Cyber ​​را در کنار P50 Pocket S معرفی کند.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید یک گوشی تاشو زیر 700 دلار می تواند نوید فروش بهتری را برای هواوی بدهد؟ البته یک گوشی تاشو بدون صفحه نمایش خارجی کمی عجیب به نظر می رسد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا