اخبار فناوری

تاریخ عرضه نسخه ویژه OnePlus 11 تعیین شده است: 9 آوریل 1402 برای OnePlus 11 Jupiter Rock Edition.

وان پلاس در نهایت از ارائه نسخه های خاص با برندهای خودرویی خسته شد و اکنون نسخه ای ویژه به نام «سنگ مشتری» را عرضه می کند. این نسخه ویژه که نام کامل آن “OnePlus 11 Jupiter Rock Edition” است، در طراحی خود با نسخه معمولی متفاوت خواهد بود. امروز تاریخ عرضه نسخه ویژه OnePlus 11 به طور رسمی مشخص شده است و ما می توانیم آن را در 9 آوریل 1402 بدانیم.

تاریخ عرضه نسخه Jupiter Rock Edition OnePlus 11

رونمایی از این نسخه ویژه وان پلاس 11 این کار در چین انجام می شود. مشخص نیست که عرضه آن به چین محدود می شود یا خیر.

OnePlus 11 Jupiter Rock Edition

OnePlus 11 Jupiter Rock Edition

انتظار می‌رود که OnePlus 11 Special Edition دارای یک پوشش منحصر به فرد با بافت متفاوت باشد، چیزی که قبلاً در صنعت تلفن همراه استفاده نشده بود.

اگر چه جزئیات بیشتری از مواد قاب عقبنسخه سنگی وان پلاس 11 مشتریدر حال حاضر در دسترس نیست، اما تصویری از آن رنگ کرمی را برای پشت دستگاه نشان می‌دهد که شبیه سایه‌های روی سطح مشتری است.

لی جی، رئیس OnePlus قبلاً گفته بود که Jupiter Rock Edition کاملاً انحصاری خواهد بود و این تلفن باید در تعداد محدود برای مدت زمان محدودی در دسترس باشد. جزئیات بیشتر در مورد نسخه ویژه در جریان رویداد معرفی خواهد شد. OnePlus 11 5G یک ماه و نیم پیش در رنگ مشکی و سبز برای بازارهای جهانی عرضه شد.

نطر شما چی هست؟ آیا علاقه مند به خرید نسخه ویژه تلفن همراه هستید؟ آیا فکر می کنید این نسخه ویژه OnePlus 11 مورد توجه شما قرار خواهد گرفت؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا