اخبار فناوری

تاریخ عرضه رسمی Honor Magic 5 و Magic Vs مشخص شده است: 8 فوریه 1401 و در MWC 2023

به نظر می رسد Honor برنامه های بزرگی برای کنگره جهانی موبایل 2023 دارد. به تازگی تاریخ انتشار رسمی Honor Magic 5 و Magic Vs مشخص شده است و 8 فوریه 1401 خواهد بود. این رویداد در MWC 2023 برگزار می شود.

تاریخ انتشار رسمی Honor Magic 5 و Magic Vs

با انتشار تیزر رسمی جدید آنر، تاریخ برگزاری رویداد بعدی این برند تایید شد. ابتدا هفته گذشته بود مایفون مگ و با هم Honor سامسونگ را مسخره می کند MWC 2023 را در تیزر دیدیم. این برند گفت «از کهکشان عبور کن تا جادوی واقعی را ببینی» و بازی جالبی با برندهای موبایل گلکسی و مجیک انجام شد.

تصویر این تیزر را می توانید در اینجا مشاهده کنید:

افتخار و احترام

افتخار و احترام

با مقایسه این تصویر با تصویر اول این مقاله، می بینید که تصویر جدید نسخه واضح تری از تیزر قبلی را نشان می دهد. با کمی دقت می توان دید که این 3 دایره که در داخل یک دایره بزرگتر قرار دارند، طراحی فرضی برای Honor Magic 5 به ما یادآوری کن

طراحی Honor Magic 5 فاش شد: ماژول دوربین دایره ای بزرگ

به این ترتیب انتظار داریم پرچمدار سری Honor Magic 5 در جریان این رویداد آنر ارائه شود. در تصاویر غیر رسمی قبلی مجیک 5 شاهد بودیم که عنوان 100X بر روی ماژول دوربین این دستگاه نوشته شده است. این بدان معناست که گوشی از زوم 100 برابری پشتیبانی می کند.

مدیر عامل آنر، ژائو مینگ، قبلا گفته بود که سری مجیک 5 از دوربین های پیشرفته، فناوری های ارتباطی و امنیتی به عنوان یک پرچمدار رده بالا استفاده می کند. بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی باشد.

گفته می شود نمایشگر Honor Magic 5 دارای فناوری کاهش نور PWM و نرخ تازه سازی بالایی (احتمالاً 120 هرتز) است. قدرت پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند توسط تراشه Snapdragon 8 Generation 2 تامین می شود که متاسفانه هنوز اطلاعاتی از رم و حافظه ذخیره سازی این دستگاه منتشر نشده است. Honor Magic 5 دارای گواهی IP68 است. و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

گوشی هوشمند مورد بحث به رابط کاربری Magic UI مجهز خواهد شد. این گوشی از شارژ سریع 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

گوشی تاشو جدید Honor برای بازار جهانی

گوشی تاشو Honor Magic VS با لولای بهتر معرفی شد

در کنار Honor Magic 5، یک گوشی تاشو نه چندان آشنا نیز رونمایی خواهد شد. گوشی تاشو Honor Magic Vs قبلاً در چین معرفی شده است و اکنون قرار است در کنگره جهانی موبایل برای بازارهای جهانی رونمایی شود.

نظر شما چیه؟ منتظر رویداد جدید Honor هستید؟ به نظر شما آیا این برند می تواند با دسترسی به خدمات گوگل و تراشه های به روز شده 5G سهم بازار قبلی خود را بازیابد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا