اخبار فناوری

تاریخ انتشار Apple Watch 7 Series به طور رسمی اعلام شد: 14 اکتبر 1400

اپل به تازگی جدیدترین سری گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده است آیفون 13 و آیفون 13 پرو در رویداد “جریان کالیفرنیامعرفی شده است. با این حال ، این دستگاه ها تنها محصولاتی نیستند که در این کنفرانس به نمایش گذاشته شده اند و شرکت مستقر در کوپرتینو نسخه جدیدی از آن را منتشر کرده است. آیپد مینی به همین ترتیب ساعت هوشمند نسل هفتم او همچنین از خودش رونمایی کرد. متعاقباً همه این دستگاه ها حدود یک هفته پس از مراسم و یک هفته دیگر پس از تحویل به مشتریان پیش فروش شدند. با این حال ، هیچ اطلاعات یا تاریخ رسمی از طرف اپل در مورد تاریخ انتشار ساعت جدید اپل اعلام نشده است. بالاخره امروز ، اپل رسما اطلاعیه پیش خرید Apple Watch Series 7 از جمعه 7 اکتبر آغاز می شود و یک هفته بعد در 14 اکتبر 1400 منتشر می شود.

تاریخ انتشار اپل واچ سری 7

در حالی که اپل ماه گذشته سری 7 را در کنار خانواده آیفون 13 معرفی کرد ، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن ارائه نکرده است و فقط می گوید “به زودی در پاییز در دسترس خواهد بود”. با این حال ، امروز اعلام شد که پیش سفارش اپل واچ جدید از ساعت 5 صبح جمعه 8 اکتبر آغاز می شود و یک هفته بعد در روز جمعه 15 اکتبر در اختیار خریداران قرار می گیرد.

تاریخ انتشار اپل واچ سری 7

تاریخ انتشار اپل واچ سری 7

سری 7 در مقایسه با سری 6 دارای صفحه بزرگتر با گوشه های کمی گرد است که به صفحه اجازه می دهد کمی به طرفین کج شود. سری جدید همچنین دارای گواهی IP6X برای مقاومت در برابر گرد و غبار و همچنین مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر است. در مورد قدرت پردازشی ساعت جدید ، اپل تصمیم گرفت در نسخه جدید از همان تراشه مورد استفاده در Apple Watch 6 Series ، Apple S6 استفاده کند.

سری 7 همچنین در پنج رنگ آلومینیومی شامل آبی ، سبز ، نیمه شب ، نور ستاره و قرمز PRODUCT موجود است. البته مدلهای فولاد ضد زنگ نیز در رنگهای نقره ای و گرافیتی و فولاد ضد زنگ طلا با نام “Apple Watch Edition” در رنگهای تیتانیومی و مشکی تیتانیومی موجود خواهند بود. قیمت سری 7 نیز 399 دلار است و در کنار مدل های Apple Watch SE و Apple Watch Series 3 به فروش می رسد.

قبل از انتشار رسمی ، Apple Watch 7 Series را در اولین تصاویر زنده خود ببینید

نظر شما چیه؟ آیا دوست دارید جدیدترین نسخه اپل واچ را دریافت کنید؟ آیا مشخصات و طراحی آن را می پسندید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا