اخبار فناوری

بیرون زدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس نسبت به آیفون 13 پرو مکس را ببینید

انتظار می رود برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس آینده، بزرگترین ماژول لنز عقبی باشد که اپل تا به حال در گوشی های هوشمند استفاده کرده است. اکنون، تصویری که اخیراً از نمونه اولیه آیفون بعدی به بیرون درز کرده است، نشان می دهد که ماژول دوربین آن در مقایسه با iPhone 13 Pro Max چقدر اهمیت دارد.

برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس

همه مدل‌های آیفون 14 باید شاهد ارتقاء لنز دوربین فوق عریض باشند، اما فقط مدل‌های آیفون پرو شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در لنز اصلی و احتمالاً لنز تله‌فوتو خواهند بود.

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل معتقد است که سری آیفون 14 پرو دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خواهد بود که قابلیت فیلم برداری 8K را نسبت به دوربین 12 مگاپیکسلی فعلی اضافه می کند. دوربین جدید همچنین به احتمال زیاد قادر به گرفتن تصاویر 12 مگاپیکسلی از طریق فرآیند خوشه بندی پیکسلی است که داده های چند پیکسل کوچکتر روی حسگر تصویر دوربین را در یک “سوپرپیکسل” برای بهبود حساسیت در نور کم ترکیب می کند.

همانطور که تصویر اصلی نشان می دهد، این امر اپل را مجبور می کند تا ارتفاع ماژول دوربین عقب را در مدل های Pro به میزان قابل توجهی افزایش دهد. تصویری که یکی از کاربران توییتر به آن اشاره کرده است لیپیلیپسی ارائه شده است که یک برآمدگی دوربین بزرگتر را در نمونه اولیه آیفون 14 پرو مکس در مقایسه با سیستم دوربین پشتی آیفون 13 پرو مکس نشان می دهد.

برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس نسبت به آیفون 13 پرو مکس

برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس نسبت به آیفون 13 پرو مکس

بر اساس شماتیک هایی که در ماه فوریه فاش شد، برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس 4.17 میلی متر ضخامت خواهد داشت که بیشتر از 3.60 میلی متر آیفون 13 پرو مکس است. علاوه بر این، انتظار می‌رود اندازه بیرون زدگی دوربین در هر جهت تقریباً 5 درصد افزایش یابد، از عرض فعلی 35.01 میلی‌متر به 36.73 میلی‌متر و ارتفاع از 36.24 میلی‌متر به 38.21 میلی‌متر.

کاربران باید خودشان تصمیم بگیرند که آیا بخش عمده ای از ماژول دوربین آیفون آینده یک معامله معتبر برای قابلیت های عکاسی پیشرفته است یا خیر، اما کافی است بگوییم که قاب های طراحی شده برای مدل های آیفون 13 مطابقت دارند. سری آیفون 14 مطابقت دارد

پس از فروش ضعیف آیفون 13 مینی، اپل امسال بر روی اندازه های بزرگتر آیفون تمرکز خواهد کرد و ما انتظار داریم آیفون 14 6.1 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس/پلاس 6.7 اینچی و در نهایت عرضه شود. آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی

انتظار می رود اپل در رویدادی که احتمالا در سپتامبر 2022 برگزار می شود، از مدل های آیفون 14 رونمایی کند.

نظر شما در مورد برآمدگی بزرگتر ماژول دوربین آیفون آینده در مقایسه با مدل قبلی آن چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا