اخبار فناوری

به روز رسانی Samsung Galaxy Tab A 8.0 با وصله امنیتی برای سپتامبر 2021 منتشر شد

سامسونگ آپدیت امنیتی سپتامبر 2021 را برای Galaxy Tab A 8.0 آغاز شده است. نسخه LTE این تبلت در مکزیک اکنون به روز رسانی شده است. سایر بازارها در روزهای آینده این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. این تبلت ارزان قیمت دو سال گذشته از One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 استفاده می کند.

بروزرسانی جدید Galaxy Tab A 8.0 یک ارتقاء امنیتی قابل توجه خواهد بود

به روز رسانی جدید نرم افزار Galaxy Tab A.8 4G با سیستم عامل نسخه T295XXU4CUI3 اکنون برای کاربران در دسترس است. بر اساس گزارش ، به روز رسانی شامل وصله امنیتی سپتامبر 2021 است سام موبیلبیش از 40 آسیب پذیری در زمینه حریم خصوصی و امنیت را از بین ببرید. به روزرسانی جدید Galaxy Tab A 8.0 همچنین ممکن است برخی از اشکالات را برطرف کرده و عملکرد کلی رایانه لوحی شما را بهبود بخشد.

Galaxy Tab A 8.0

اگر Galaxy Tab A 8.0 LTE دارید ، ممکن است قبلاً اطلاع رسانی یک به روزرسانی جدید را دریافت کرده باشید. اگر هنوز آن را دریافت نکرده اید ، می توانید دستیابی به روزرسانی را با رفتن به تنظیمات »به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی بارگیری و نصب بررسی کنید. همچنین می توانید این فایل به روز رسانی را از اینترنت بارگیری کرده و با استفاده از رایانه خود روی رایانه لوحی خود فلش کنید.

Samsung Galaxy Tab A 8.0 یک تبلت ارزان قیمت از سامسونگ است. این تبلت در سال 2019 با تراشه Snapdragon 429 و صفحه نمایش 8 اینچی TFT با نسبت تصویر 16:10 معرفی شد. پس از آن این تبلت به اندروید 10 و 11 و OneUI 3.1 رسیده است. در حال حاضر مجهز به جدیدترین وصله امنیتی Google است. برخی از دستگاه های پیشرفته تر سامسونگ ، مانند Galaxy A52 و Galaxy S20 FE وصله های امنیتی اکتبر دریافت شد. اما طبیعی است که برخی از دستگاه های ارزان قیمت کمی دیرتر به روزرسانی های امنیتی را دریافت کنند.

معرفی رسمی تبلت Samsung Galaxy Tab A8 2019 با Snapdragon 429

اگر از کاربران این تبلت هستید ، آیا به روزرسانی Galaxy Tab A 8.0 را دریافت کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا