اخبار فناوری

به روز رسانی HarmonyOS 2.0.0.55 هواوی میت 9 منتشر شد

هواوی پس از تحریم های آمریکا مجبور به معرفی و انتشار سیستم عامل اختصاصی خود شد. این شرکت تاکنون بسیاری از تلفن های هوشمند خود را با این سیستم عامل به روز کرده است. اکثر گوشی های هواوی در سال های اخیر به روز شده اند HarmonyOS دریافت خواهد کرد. این شرکت در حال حاضر این سیستم عامل را برای دستگاه های قدیمی خود منتشر می کند. تا به امروز ، گوشی هواوی پنج سال پیش ، یعنی هواوی میت 9 به روز رسانی HarmonyOS 2.0.0.55 را دریافت می کند. این به روز رسانی با شماره نسخه C00E50R1P2 و حجم 3.85 عرضه می شود.

هواوی به روز رسانی HarmonyOS را برای دستگاه های قدیمی تر منتشر کرد

به گفته هواوی ، بسته به بروزرسانی نرم افزار ، پس از بروزرسانی به طور خودکار حذف می شود تا فضای ذخیره سازی اشغال نشود. علاوه بر این ، این به روز رسانی عملکرد سیستم را بهینه می کند و هواوی آن را به همه کاربران توصیه می کند. به گفته سازنده تلفن همراه چینی ، تلفن های هوشمند زیر از اواخر ماه سپتامبر (ابتدای اکتبر) دریافت نسخه بتا سیستم عامل Harmony را آغاز کرده اند:

1- سری هواوی میت 9

2- هواوی سری P10

3- تبلت هواوی M5

4- هواوی نوا 3

5. هواوی از 9 پلاس و مدلهای دیگر لذت ببرید

به روز رسانی سیستم عامل Huawei Mate 9 Harmony OS

مشخصات هواوی میت 9

1. صفحه نمایش 5.9 اینچی FullHD با شیشه 2.5D

2- تراشه هشت هسته ای Crane 960 (چهار هسته 2.4 گیگاهرتز A73 + چهار هسته 1.8 گیگاهرتز A53) و پردازنده گرافیکی Mali G71

3- انتشار با اندروید 7 و EMUI 5

4- دوربین دوگانه 12 + 20 مگاپیکسلی با تثبیت کننده نوری تصویر و فوکوس مبتنی بر تشخیص فاز

5- دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.9

6- باتری لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 وات

هواوی چگونه سیستم عامل هارمونی را تحویل داد؟

بر اساس این گزارش گیز چین، هواوی در 2 ژوئن (12 ژوئن) به طور رسمی سیستم HarmonyOS را راه اندازی کرد. در هفته اول ، 9 ژوئن (19 ژوئن) ، 10 میلیون کاربر به HarmonyOS به روز شدند. دو هفته بعد ، این سیستم عامل بیش از 18 میلیون کاربر داشت. یک ماه بعد ، HarmonyOS بیش از 25 میلیون کاربر داشت. تا پایان ماه جولای ، این رقم به بیش از 40 میلیون نفر افزایش دادن. در کمتر از دو ماه ، در اوایل آگوست (اواسط مرداد) ، سیستم عامل به بیش از 50 میلیون کاربر رسید. علاوه بر این ، تا 30 آگوست ، HarmonyOS بیش از 70 میلیون کاربر فعال دارد. با این حال ، چند روز بعد (2 سپتامبر) ، این شرکت اعلام کرد که بیش از 90 میلیون کاربر دارد. در 12 سپتامبر (21 سپتامبر) همچنین HarmonyOS بیش از 100 میلیون کاربر اتحادیه اروپا بدیهی است که این سیستم تا پایان امسال بیش از 300 میلیون کاربر خواهد داشت.

سیستم عامل هواوی HarmonyOS 3 به زودی معرفی می شود

در حال حاضر ، حدود 106 میلیون دستگاه Honor و Huawei به روز رسانی HarmonyOS را دریافت کرده اند. با این حال ، قبل از پایان سال ، این شرکت به روز رسانی را برای مدلهای بیشتری منتشر می کند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا