اخبار فناوری

به روز رسانی وضعیت جدید با ویژگی های جدید منتشر شد

پیام رسان واتس اپ در تلاش است تا کاربران فعلی خود را راضی نگه دارد و پایگاه خود را با به روز رسانی های بیشتر گسترش دهد. تابع Status چیزی است که مثلاً رقبایی مانند تلگرام ندارند. این ویژگی در سال 2017 در پاسخ به استوری های اینستاگرام و اسنپ چت اضافه شد. به تازگی وضعیت یا به روز رسانی وضعیت جدید واتس اپ با ویژگی های جدید منتشر شده است.

به روز رسانی وضعیت واتس اپ

یکی از اصلی ترین موارد اضافه شده، ویژگی به نام “وضعیت صوتی“شرق.

این ویژگی به شما امکان می دهد یادداشت های صوتی را تا 30 ثانیه به عنوان وضعیت ارسال کنید. این شرکت آن را راهی شخصی‌تر برای تعامل با مخاطبین شما می‌داند، به خصوص اگر تصمیم دارید به جای تایپ کردن یا ایجاد ویدیو، فقط صحبت کنید.

یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های کلیدی وضعیت واتس‌اپ، قابلیتی است به نامیک مخاطب خصوصی را انتخاب کنید“شرق.

این ویژگی به شما امکان می دهد انتخاب کنید چه کسی می تواند وضعیت شما را ببیند. این به شما امکان می‌دهد برای هر به‌روزرسانی وضعیتی که انجام می‌دهید، مخاطبان خود را انتخاب کنید و کنترل و راحتی بیشتری نسبت به تنظیمات حریم خصوصی فعلی ارائه می‌دهد.

واتس اپ

واتس اپ

ویژگی بعدیبا ایموجی ها به وضعیت سایر کاربران واکنش نشان دهید“شرق.

اگر بیشتر از افراد ایموجی هستید، واتس‌اپ واکنش‌های وضعیت را نیز معرفی کرده است که «راهی سریع و آسان برای پاسخ به به‌روزرسانی‌های وضعیت دوستان یا مخاطبین نزدیکتان است». به جای استفاده از ابزارهای دیگر مانند متن، پست صوتی و استیکرها، این ویژگی به شما امکان می‌دهد با کشیدن انگشت به بالا روی صفحه وضعیت تماس و ضربه زدن روی یکی از هشت ایموجی واکنش نشان دهید. چیزی شبیه به آنچه در استوری اینستاگرام یافت می شود.

حلقه دور عکس پروفایل مخاطب با وضعیت جدیدهمچنین یک ویژگی جدید برای WhatsApp است.

مانند اینستاگرام، هنگامی که یکی از کاربران شما یک وضعیت جدید واتس اپ را پست می کند، حلقه ای در اطراف عکس پروفایل او ظاهر می شود.

و در نهایت می رسیم بهپیش نمایش لینک به اشتراک گذاشته شده در وضعیت WhatsApp“.

اکنون پیش‌نمایش لینکی که در وضعیت واتس‌اپ خود ارسال می‌کنید، قبل از کلیک کردن، به مخاطبین شما نشان داده می‌شود تا آنها تصور بهتری از چیستی آن داشته باشند.

برخی از این ویژگی ها در حال حاضر در نسخه بتا موجود هستند. مجموعه ای از این ویژگی های جدید وضعیت واتس اپ به زودی برای گروهی از کاربران و سپس به همه ارائه می شود.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید این به روز رسانی ها در وضعیت WhatsApp می تواند مفید باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا