اخبار فناوری

به روز رسانی جدید سری گلکسی اس 10 شامل بهبود پایداری دوربین و بلوتوث می شود

چهارمین سالگرد عرضه سری گلکسی اس 10 نزدیک است و ما خوشحالیم که این گوشی‌ها همچنان به‌روزرسانی‌های جدید و پشتیبانی نرم‌افزاری را از سامسونگ دریافت می‌کنند. این خانواده در ماه مارس به رابط کاربری 4.1 ارتقا یافته و همچنین وصله های امنیتی سه ماهه دریافت کرده است. اکنون یک به‌روزرسانی بزرگ‌تر آمده است که ثبات کلی تلفن‌ها را بهبود می‌بخشد، تمرکز بر بخش دوربین و ثبات اتصال بلوتوث.

آپدیت جدید سری گلکسی اس 10

ورود به سیستم گلکسی کلاب او به تازگی گزارش داد که گوشی های پرچمدار 2019 سامسونگ از جمله گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10e اکنون می توانند به روز رسانی G97*FXXUGHVJ5 را در برخی مناطق دانلود کنند. این به روز رسانی 1 گیگابایت حجم دارد و حاوی وصله امنیتی اکتبر است. اما این به روز رسانی چیزهای بیشتری نیز به همراه دارد، در اینجا تغییرات رسمی وجود دارد:

پایداری دوربین بهبود یافته است.

اتصال بلوتوث و پایداری بهبود یافته است.

پایداری کلی دستگاه بهبود یافته است.

امنیت دستگاه بهبود یافته است.

هیچ خبری در مورد گلکسی اس 10 5G وجود ندارد، اما این مدل هرگز به طور رسمی در سطح جهانی عرضه نشد. این گوشی عمدتاً در فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس و بریتانیا در دسترس بود. بنابراین، کاربران محلی که این مدل را خریداری کرده اند ممکن است بخواهند گوشی خود را برای به روز رسانی بررسی کنند. همچنین، نسخه کره ای یک به روز رسانی بسیار بزرگ در 31 اکتبر دریافت کرد.

همچنین مشکل گلکسی اس 10 لایت وجود دارد، اما آن گوشی در مسیر به‌روزرسانی جداگانه قرار دارد و همچنان وصله‌های امنیتی ماهانه دریافت می‌کند. S10، S10+، S10e و S10 5G در عوض در یک برنامه سه ماهه قرار دارند، بنابراین به‌روزرسانی بعدی آنها در اوایل سال 2023 انتظار می‌رود.

آپدیت جدید سری گلکسی اس 10

آپدیت جدید سری گلکسی اس 10

نظر شما درباره آپدیت جدید سری گلکسی اس 10 با تمرکز بر بهبود دوربین و بلوتوث چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا