اخبار فناوری

به روز رسانی بهبود یافته Poco M2 MIUI 12.5 ارائه شده است

شیائومی در روزهای اخیر آپدیت شده است MIUI 12.5 نسخه پیشرفته برای دستگاه های بیشتری منتشر شده است. در حال حاضر نیز این به روز رسانی برای پوکو ام 2 منتشر شده در هند. گوشی هوشمند پوکو M2 یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های پوکو با قیمت مناسب است.

آخرین نسخه MIUI برای Poco M2 منتشر شد

همانطور که در ظاهر و طراحی قاب پشتی Poco M2 نشان داده شده است. این گوشی هوشمند در واقع نسخه معروف شیائومی ردمی 9 است. ردمی 9 این آپدیت MIUI 12.5 Enhanced را در پایان اکتبر دریافت کرد. همچنین به عنوان Redmi 9 شناخته می شود Redmi 9 Prime موجود در هند. این دستگاه نیز روز گذشته موفق به دریافت این آپدیت شد.

رنگ آمیزی POCO M2

اگر بخواهیم بیشتر به برندهای مختلف شیائومی توجه کنیم، قطعاً دچار سردرد می شویم! آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Poco M2 با شماره ساخت V12.5.3.0.RJRINXM اکنون برای کاربران در هند در دسترس است. از آنجایی که این به روز رسانی از نوع OTA است. معمولاً برخی از دستگاه ها آن را زودتر و برخی دیگر دیرتر دریافت می کنند. با این حال، همه کاربران به زودی و در روزهای آینده این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

مطابق با گزارش GizmoChina، Poco M2 نسخه مشهور Redmi 9 برای بازار هند است. این گوشی هوشمند در تاریخ 8 سپتامبر 2020 معرفی و در تاریخ 15 همان ماه (16 سپتامبر 2014) عرضه شد. این دستگاه به صورت پیش فرض مجهز به رابط کاربری MIUI 11 و اندروید 10 بود که در پایان سال 2020 این گوشی رابط کاربری MIUI 12 را دریافت کرد اما خبری از نسخه جدید اندروید نبود. سپس در آگوست 2021، Miuai 12.5 مبتنی بر اندروید 11 برای این گوشی هوشمند عرضه شد.

آپدیت MIUI 12.5 پیشرفته Poco X3 GT و Redmi 9 Prime منتشر شد

Poco M2 به تراشه Helio G80 مدیاتک و پردازنده گرافیکی Mali-G52 مجهز شده است. همچنین صفحه نمایش 6.53 اینچی FullHD + LCD نیز برای این گوشی هوشمند تعبیه شده است. در قاب پشتی POCO M2 یک ماژول دوربین چهارگانه قرار دارد که شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و در نهایت دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می شود. یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی وظیفه تامین برق مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد.

نظر شما در مورد Poco M2 یا Redmi 9 چیست؟ آیا تجربه استفاده از این گوشی هوشمند را دارید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا