اخبار فناوری

به روزرسانی سری گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 با وصله امنیتی ماه اکتبر منتشر شد

سامسونگ در ارائه به روزرسانی های امنیتی به بازار جهانی تلفن همراه پیشرو است. این شرکت کره ای وصله های امنیتی را حتی قبل از شروع ماه جدید منتشر کرد! به روزرسانی جدید سری گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 به تازگی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این به روز رسانی مربوط به امنیت امنیتی اکتبر است.

به روز رسانی امنیتی جدید برای سری Galaxy S20 برای ماه اکتبر

سامسونگ دو روز پیش بروزرسانی جدید برای سری Galaxy S21 ارسال شده. این به روز رسانی رفع مشکلات امنیتی برای ماه اکتبر را اضافه می کند.

به روز رسانی سری Galaxy S21 سامسونگ با پچ امنیتی اکتبر منتشر شد!

شهر Android Authority، سامسونگ به روزرسانی جدیدی را برای اعضای سری Galaxy S20 خود منتشر کرد. در اینجا اطلاعات بروزرسانی Galaxy S20 و Galaxy S20 Plus و Galaxy S20 Ultra در دسترس است. البته در حال حاضر خبری از این به روزرسانی برای Galaxy S20 FE نیست. ما در مورد یک به روز رسانی امنیتی جدید برای سری Galaxy S20 سامسونگ صحبت می کنیم. سامسونگ معمولاً تمام به روزرسانی های این سری را همزمان انجام می دهد. با این حال ، ممکن است در زمان بندی این به روز رسانی در مناطق مختلف تفاوت هایی وجود داشته باشد.

اکنون اجازه دهید نگاهی به جزئیات به روز رسانی امنیتی جدید برای سری Galaxy S سری بیندازیم. به روز رسانی جدید این سری هم اکنون برای کاربران کره ای سامسونگ در دسترس است. طبق گزارشات معتبر ، این به روز رسانی با نسخه سیستم عامل “G98xNKSU1EUI3همراه شد. البته ما انتظار داریم تغییرات بیشتری با این به روز رسانی انجام شود. اما تمرکز اصلی این به روز رسانی ارائه امنیت امنیتی ماه اکتبر است. اگر این به روز رسانی را دریافت نکردید ، نگران نباشید. سامسونگ به زودی آن را برای سایر مناطق منتشر می کند. بنابراین ، برای دریافت اعلان این به روز رسانی ، بهتر است به قسمت به روز رسانی بروید.

بروزرسانی امنیتی جدید برای سری Galaxy Note سری

بعد از سری گلکسی اس 20 ، نوبت به سری گلکسی نوت 20 می رسد.در سال گذشته ، سامسونگ نسل جدیدی از پرچمداران سری گلکسی اس و گلکسی نوت خود را روانه بازار کرد. پس از انتشار به روزرسانی امنیتی گلکسی اس 20 ، سامسونگ به جدیدترین نسل گوشی های سری گلکسی نوت نقل مکان کرد.

گوشی های این سری ، یعنی Galaxy Note ٢٠ و Galaxy Note ٢٠ Ultra ، به روزرسانی جدیدی را دریافت کرده اند. این به روز رسانی وصله امنیتی ماه اکتبر را به عنوان به روز رسانی سری Galaxy S20 به ارمغان می آورد. طبق گزارشات ، نسخه سیستم عامل این به روز رسانی ، “N98xNKSU1DUI2“این است. مانند سری Galaxy S20 ، این به روز رسانی در حال حاضر در مناطق محدود موجود است. اما انتظار می رود که به زودی به کاربران ایرانی برسد.”

نظر شما در مورد به روزرسانی جدید این دو سری پرچمدار از سامسونگ چیست؟ گوشی شما متعلق به کدام گوشی است؟ آیا این به روزرسانی امنیتی برای شما منتشر شده است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا