اخبار فناوری

به روزرسانی سامسونگ Galaxy A71 5G با وصله امنیتی سپتامبر 2021 به طور رسمی ارائه شد

اکنون که به پایان ماه سپتامبر رسیده ایم ، سامسونگ آخرین به روزرسانی امنیتی را برای اکثر گوشی های رده بالا و میان رده خود منتشر کرده است. در این زمینه ، اکنون زمان به روز رسانی است Galaxy A71 5G وارد شده است و سامسونگ در ماه سپتامبر به روز رسانی امنیتی دستگاه را منتشر می کند. این به روز رسانی در چین به تازگی آغاز شده است و سایر بازارها به زودی می توانند وصله امنیتی سپتامبر 2021 را در Galaxy A71 5G خود تجربه کنند.

به روز رسانی Galaxy A71 5G در چین برای رفع نگرانی های امنیتی و حریم خصوصی منتشر شد

سامسونگ Galaxy A71 5G به روزرسانی جدیدی را در چین دریافت کرده است. این به روز رسانی دارای شماره ساخت A7160ZCU5CUH2 است و شامل وصله امنیتی سپتامبر 2021 است. در اوایل این ماه ، شرکت کره ای مدعی شد که وصله ماه سپتامبر 50 آسیب پذیری خصوصی و امنیت را برطرف می کند. به روزرسانی جدید همچنین ممکن است برخی از اشکالات را برطرف کرده و عملکرد دستگاه تلفن همراه شما را بهبود بخشد.

برخی از مشخصات Galaxy A71 5G

مانند سام موبیل او می گوید کاربران Galaxy A71 5G باید قبلاً اعلان به روزرسانی را دریافت کرده بودند. اگر شما نیز از کاربران Galaxy A71 5G هستید ، اما هنوز اطلاع رسانی به روزرسانی جدید را دریافت نکرده اید ، می توانید با رفتن به تنظیمات »بروزرسانی نرم افزار و فشار دادن بارگیری و نصب برای انجام این کار ، خروجی این به روز رسانی را به صورت دستی برای دستگاه خود بررسی کنید. به همچنین ، اگر عجله دارید ، می توانید فایل این بروزرسانی را بارگیری کرده و روی A71 5G خود فلش کنید.

سال گذشته سامسونگ Galaxy A71 5G را با One UI 2 بر اساس اندروید 10 معرفی کرد و سپس عرضه شد. این گوشی اوایل امسال به روز رسانی One UI 3 را با اندروید 11 دریافت کرد. از آنجا که زمان زیادی تا معرفی این گوشی هوشمند نمی گذرد ، به احتمال زیاد نسخه بعدی اندروید را دریافت می کند.

کدام گوشی های سامسونگ از رابط کاربری OneUI 4 بهره می برند؟

آیا کاربر Galaxy A71 5G هستید؟ آیا به روزرسانی Galaxy A71 5G را دریافت کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا