اخبار فناوری

به روزرسانی سامسونگ گلکسی A50 با وصله امنیتی 4 اکتبر وارد شد!

با رونمایی از Galaxy A50 و خواهران و برادرانش ، سامسونگ انقلابی در میان رده خود ایجاد کرد. Galaxy A50 محبوب اکنون به روزرسانی جدید خود را دریافت کرده است. بروزرسانی سامسونگ گلکسی A50 با امنیت امنیتی اکتبر در دسترس است.

بروزرسانی سامسونگ گلکسی A50 با امنیت پچ اکتبر منتشر شد ؛ اما قبل از رسیدن این ماه!

قبلا سامسونگ بروزرسانی جدید Galaxy A50 با وصله امنیتی آگوست منتشر شد. این به روز رسانی در اواخر ماه جاری منتشر شد و کمی دیر شد.

به روز رسانی سامسونگ گلکسی A50 با وصله امنیتی اندروید آگوست 2021 ارائه شد

اما در گزارشی از ساموبیلدر حالی که هنوز ماه سپتامبر است ، سامسونگ برای ماه آینده ، در ماه اکتبر ، یک وصله امنیتی برای پرچمداران و سایر گوشی های خود ارائه می دهد. اکنون ، این به روزرسانی امنیتی جدید موجود برای Galaxy A50 ، میان رده دو سال پیش سامسونگ است. Galaxy A50 اولین گوشی میان رده سامسونگ است که این به روز رسانی را دریافت کرده و از بسیاری از گوشی های گران قیمت سامسونگ پیشی گرفته است!

Galaxy A50 این به روز رسانی با نسخه سیستم عامل است “A505GUBS9CUI3دریافت شده در کشورهای مختلف از جمله کلمبیا ، بولیوی و جمهوری دومینیکن. سامسونگ به زودی به روزرسانی جدید Galaxy A50 را در مناطق بیشتری عرضه می کند. با این حال ، لازم به ذکر است که Galaxy A50 تقریباً دو ساله است. بنابراین ، پشتیبانی نرم افزاری آن بسیار سریع و متمرکز نیست. سامسونگ به جز وصله امنیتی ماه جدید هیچ جزئیات دیگری از این به روزرسانی را به اشتراک نگذاشته است. به نظر نمی رسد که این به روز رسانی یک تغییر کلیدی یا بهبود عملکرد باشد. اما ما هنوز به شما پیشنهاد می کنیم این بروزرسانی را نصب کنید.

این روزها ، به روزرسانی های امنیتی مانند سایر به روز رسانی های دیگر اهمیت دارند و نباید از آنها غافل شد. خوشبختانه Galaxy 50A50 از پشتیبانی خوبی در این زمینه برخوردار است. اگر تلفن شما Galaxy A50 است ، می توانید در قسمت به روزرسانی ها ، در حال حاضر بروزرسانی های جدید آن گوشی را بررسی کنید. البته اگر به روزرسانی در دسترس نیست ، نگران نباشید. زیرا به زودی آن را دریافت خواهید کرد.

نظر شما در مورد آپدیت جدید سامسونگ گلکسی A50 چیست؟ آیا آن را دریافت کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا