اخبار فناوری

به‌روزرسانی iOS 16.2 اپل، حفاظت از داده‌های iCloud پیشرفته‌تری را به ارمغان می‌آورد

اپل با هر نسل ویژگی های جذاب و مفیدتری را به سیستم عامل موبایل خود اضافه می کند. اکنون در به‌روزرسانی‌های جدید، این شرکت از بهترین شیوه‌های گذشته خود پیروی کرده است و به نظر می‌رسد که آپدیت iOS 16.2 اپل محافظت پیشرفته‌تری از اطلاعات iCloud را ارائه می‌دهد. در تداوم با مایفون مگ بیا

به‌روزرسانی iOS 16.2 اپل، حفاظت از داده‌های iCloud پیشرفته‌تری را به ارمغان می‌آورد

اپل به خاطر سطح بالای حفاظت از حریم خصوصی شناخته شده است. با iOS 16.2 جدید که اکنون به طور رسمی منتشر شده است، کاربران آیفون در ایالات متحده از یک ویژگی مهم حریم خصوصی و محافظت از داده های پیشرفته برای iCloud برخوردار می شوند. علاوه بر این، اپل برخی از ویژگی های دیگر را اعلام کرد که در اوایل سال 2023 در دسترس خواهند بود. بنابراین، iOS 16.2 حفاظت از داده های iCloud پیشرفته تری را برای کاربران به ارمغان می آورد. اپل هفته گذشته ابزارهای جدید محافظت از داده ها را معرفی کرد و کاربران آمریکایی اکنون می توانند با به روز رسانی iOS 16.2 از اولین آنها استفاده کنند.

این به روز رسانی اکنون برای دانلود در آیفون های پشتیبانی شده در دسترس است. حفاظت از داده های پیشرفته برای iCloud از بسیاری از فایل ها و داده های iCloud با رمزگذاری سرتاسر محافظت می کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد فقط دستگاه‌های مورد اعتماد را برای رمزگذاری داده‌های iCloud رمزگذاری‌شده در سطح جهانی انتخاب کنید. این بدان معنی است که حتی اگر در فضای ابری رخنه ای وجود داشته باشد، مهاجم نمی تواند به فایل های ذخیره شده شما در آنجا دسترسی داشته باشد.

به روز رسانی iOS 16.2

اپل در حال حاضر 14 دسته از داده های حساس را در iCloud با استفاده از رمزگذاری انتها به انتها به طور پیش فرض محافظت می کند. این شامل گذرواژه‌های iCloud Keychain و داده‌های سلامتی شما می‌شود. اگر «حفاظت پیشرفته داده» را فعال کنید، 23 دسته جدید همچنان با رمزگذاری سرتاسر محافظت می‌شوند، از جمله پشتیبان‌گیری iCloud، یادداشت‌ها و حتی عکس‌ها.

ایوان کرستیچ، رئیس مهندسی و معماری امنیتی اپل، گفت که آنها ایمن ترین دستگاه های تلفن همراه موجود در بازار را می سازند و اکنون آنها را بر روی یک پلت فرم قدرتمند می سازند. حفاظت پیشرفته داده بالاترین سطح امنیت داده های ابری اپل است که به کاربران این امکان را می دهد تا از اکثریت قریب به اتفاق حساس ترین داده های iCloud خود با رمزگذاری انتها به انتها محافظت کنند تا فقط در دستگاه هایی که به آنها اعتماد دارند رمزگشایی شوند. .

به روز رسانی iOS 16.2

به یاد داشته باشید که اگر «محافظت پیشرفته داده» را روشن کنید و دسترسی به حساب خود را از دست بدهید، اپل نمی‌تواند کلیدهای رمزگذاری را در اختیار شما قرار دهد. بنابراین، ممکن است دسترسی به فایل های رمزگذاری شده خود را از دست بدهید. علاوه بر این، اپل همچنین دو ویژگی دیگر برای حفظ حریم خصوصی را اعلام کرد که در اوایل سال 2023 معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaهمراه با حفاظت پیشرفته از داده ها، اپل دو ویژگی دیگر با محوریت حریم خصوصی و امنیت را برای کاربران آیفون ارائه می دهد. هر دوی این ویژگی‌ها عمدتاً برای روزنامه‌نگاران یا فعالان حقوق بشر که ممکن است در برابر هدف قرار دادن هکرها و استفاده از روش‌های پیچیده برای دسترسی به داده‌هایشان آسیب‌پذیر باشند، هدف قرار می‌گیرند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا