اخبار فناوری

به‌روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 به طور تصادفی توسط مایکروسافت فاش شد

ویندوز 11 مایکروسافت بدون شک ترکیبی از چندین دهه تجربه این شرکت به همراه قابلیت های نرم افزاری بهتر و رابط کاربری مدرن تر است. هر به روز رسانی این سیستم عامل توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می کند. به نظر می رسد که نام به روز رسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 به طور تصادفی توسط مایکروسافت فاش شده است. با مایفون مگ با

به‌روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 به طور تصادفی توسط مایکروسافت فاش شد

کاربران ویندوز 11 قطعاً آماده دریافت به‌روزرسانی جدید هستند زیرا این به‌روزرسانی بزرگ و مهم تقریباً آماده انتشار است و احتمالاً با ویژگی‌های جالب جدید مانند نوار وظیفه بهبود یافته، پوشه‌های برنامه و بازگشت Windows Media Player معروف است. ما واقعا مشتاقانه منتظریم ببینیم که مایکروسافت چه چیزی برای ویندوز 11 در نظر گرفته است و این به روز رسانی جدید چقدر تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

پیش از این با نام نسخه 22H2 با نام “Sun Valley 2” شناخته می شد، به نظر می رسد نام این به روز رسانی بزرگ به طور تصادفی توسط خود مایکروسافت فاش شده است، برنامه “Get Started” در سیستم های ویندوز 11 به کاربران اطلاع می دهد که شما اکنون در حال اجرا هستید. به روز رسانی ویندوز 11 2022.

بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11

این توسط کاربر زیرک توییتر @XenoPanther مشاهده شد که کمتر از 24 ساعت بعد متوجه شد که Get Started به سرعت به پست اصلی خود بازگشته است. نام این آپدیت جدید منطقی است. به‌روزرسانی‌های قبلی ویندوز 10 از فرمت ماه + سال استفاده می‌کردند، و تصمیم مایکروسافت برای انتشار تنها یک به‌روزرسانی اصلی برای ویندوز 11 در سال جاری، غیبت این ماه را توضیح می‌دهد (اگرچه می‌دانیم که به‌روزرسانی 22H2 در 20 سپتامبر منتشر می‌شود).

در حالی که این به‌روزرسانی‌های قدیمی‌تر گاهی اوقات نام‌های جذابی مانند «به‌روزرسانی سازندگان» دارند، اما اگر مایکروسافت از به‌روزرسانی‌های بزرگ معمولی فاصله می‌گیرد، چرا درباره آنچه منتشر می‌کنند بیشتر فکر نکنیم؟ «به‌روزرسانی 2022 ویندوز 11» احتمالاً چیزی برای هیجان‌انگیز کردن کاربران ندارد، حداقل در ظاهر. اگر این شرکت نام های جذاب و مهم تری را برای آپدیت های ویندوز در نظر بگیرد (مانند Windows 11 Neo یا Power User Update) ممکن است انتقاد همه کاربران را به خود جلب کند.

با توجه به آنچه گفته شد و شنیده شد، به نظر می رسد که مایکروسافت در حال تغییر روش به روز رسانی ویندوز است

به طور جدی، مایکروسافت واقعاً نیاز به ایجاد تغییراتی در ویندوز 11 دارد. پذیرش به کندی در حال انجام است، اما هنوز از ویندوز 10 بسیار عقب است و بسیاری از کاربران تمایلی به ارتقا ندارند. اشکالات منوی استارت و همچنین مسائل امنیتی، اعتماد زیادی را به کاربران جدید القا نمی کند.

بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11

گزارش رادار فنیکنار گذاشتن چندین به‌روزرسانی سالانه ویژگی‌های ویندوز توسط مایکروسافت، یک پیشرفت جالب است، به‌روزرسانی بزرگ «Sun Valley 3» در سال 2023 به نفع به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر و کم‌اهمیت‌تر به نام «لحظه‌ها» کنار گذاشته می‌شد. برنامه Windows Insider همچنین به طور گسترده ای برای آزمایش ویژگی های جدید مورد استفاده قرار می گیرد، که امیدواریم به مایکروسافت اجازه دهد تا این به روز رسانی های کوچک را بیشتر از گذشته منتشر کند.

به دنبال این جریان از “لحظه ها”، برنامه فعلی خواستار انتشار ویندوز 12 در سال 2024 است، که با توجه به تعداد افرادی که هنوز از ویندوز 10 یا حتی نسخه های قدیمی تر این سیستم عامل استفاده می کنند، خیلی زود به نظر می رسد. مایکروسافت ممکن است بخواهد در برنامه های خود تجدید نظر کند مگر اینکه به روز رسانی ویندوز 11 2022 (ugh) تغییرات عمده و سنگینی را برای جذب کاربران بیشتر به همراه داشته باشد. نظر شما درباره آپدیت اصلی بعدی ویندوز 11 چیست؟ آیا مایکروسافت با این آپدیت می تواند تغییرات مهم زیادی در ویندوز 11 ایجاد کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا