اخبار فناوری

به‌روزرسانی اندروید 13 سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رسما منتشر شد: One UI 5.0 برای گوشی‌های تاشو

در روزهای اخیر تراکم اخبار آپدیت اندروید 13 سامسونگ این شرکت پس از انتشار آپدیت اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.0 برای آخرین پرچمداران نسل 3 و 3 خانواده میان رده Galaxy A، اکنون به سراغ گوشی های تاشو پرچمدار خود رفته است. آپدیت اندروید 13 برای Samsung Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 رسما منتشر شد و One UI 5.0 برای گوشی های تاشو در دسترس است.

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4

اکثر به‌روزرسانی‌های قبلی اندروید 13 سامسونگ در اروپا یا آسیا منتشر شده‌اند. البته آپدیت اندروید 13 گلکسی اس 22 در ایران نیز به دست کاربران رسیده است. این به‌روزرسانی Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 در حال حاضر فقط برای کاربرانی که تلفن‌های غیر حامل دارند و در برنامه One UI 5.0 بتا ثبت‌نام کرده‌اند در ایالات متحده منتشر می‌شود.

اگر واجد شرایط هستید، به‌روزرسانی پایدار One UI 5.0 در Galaxy Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 با نسخه‌ای که به BVK3 ختم می‌شود در دسترس خواهد بود. البته انتظار داریم این آپدیت کمتر از یک ماه دیگر به دست همه کاربران برسد.

به‌روزرسانی پایدار One UI 5.0 برای هر دو تاشو با پچ امنیتی اندروید نوامبر 2022 این ماه و مجموعه ویژگی‌های معمول Android 13 و One UI 5.0 ارائه می‌شود. اگر هنوز به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار به صورت دستی در دسترس بودن آن را بررسی کنید.

نظر شما در مورد عملکرد سامسونگ در ارائه آپدیت اندروید 13 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا