اخبار فناوری

بسته جدید Xbox Series S مایکروسافت ۲۹۹ دلار قیمت دارد

مایکروسافت از ابتدای نسل نهم توانسته است با عرضه دو کنسول مختلف در دو رنج قیمتی متفاوت و همچنین راه اندازی سرویس Game Pass و خریدهای تجاری بزرگ، توجه بسیاری از گیمرهای جهان را به خود جلب کند. بر اساس اخبار و اطلاعات دریافتی، باندل جدید Xbox Series S مایکروسافت با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد. در تداوم با مایفون مگ بیا

بسته جدید Xbox Series S مایکروسافت ۲۹۹ دلار قیمت دارد

مایکروسافت اخیراً یک باندل Xbox Series S با نام Gilded Hunter را فهرست کرده است. این بسته هم اکنون در آمریکای شمالی با قیمت 299 دلار در دسترس است. این شرکت می گوید این باندل در 29 نوامبر در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. علاوه بر خود کنسول، این بسته شامل 9 قطعه تزئینی و ارزهای مجازی در سه بازی است. این بازی ها عبارتند از Fortress Night و Rocket League و همچنین Jelly Bean Man. بازیکنان می توانند تا زمانی که موجودی تمام شده است، آن را از فروشگاه Xbox.com یا خرده فروشان شرکت خریداری کنند.

بسته جدید Xbox Series S مایکروسافت

کنسول Xbox Series S مایکروسافت با 10 گیگابایت حافظه 128 بیتی GDDR6 عرضه می شود. ظرفیت SSD آن 512 گیگابایت است و از رابط HDMI 2.1 نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این دستگاه از بازی هایی با وضوح 1440P تا حداکثر 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. Xbox Series S دارای طراحی جمع و جور و کوچک است و ابعاد آن فقط 6.5 x 15.1 x 27.5 سانتی متر است.

توجه داشته باشید که کنسول Xbox Series S مایکروسافت از توسعه برخی بازی ها بر روی آن جلوگیری می کند. یکی از توسعه دهندگان ارشد Rocksteady گفت که فکر می کند Xbox Series S مایکروسافت یک نسل کامل از بازی های مهم را از دست داده است. این بحث پس از انتشار نسخه جدید Gotham Knights آغاز شد. این بازی تنها 30 فریم در ثانیه با وضوح 4K را پشتیبانی می کند. کاربران اینترنت ادعا می کنند که این محدودیت ها به دلیل ضعف شدید کنسول Xbox Series S است.

بسته جدید Xbox Series S مایکروسافت

Fleur Marty، سازنده Gotham Knights ادعا می کند که این بازی حالت بهبود عملکرد و بهینه سازی نخواهد داشت. این حالت معمولاً وضوح و قابلیت های گرافیکی را فدای نرخ فریم بالاتر می کند. در نتیجه Gotham Knights تنها 30 فریم در ثانیه را در این کنسول پشتیبانی می کند. تصمیم توسعه دهنده برادران وارنر مورد انتقاد گیمرهایی قرار گرفت که می خواستند Gotham Knights از 60 فریم در ثانیه پشتیبانی کند.

به گزارش خبرگزاری GizChina، در مجموعه ای از توییت ها، لی دونالد، طراح شخصیت اصلی Rocksteady به این گفتگو پیوست. هنگامی که از او در مورد تنگناهای سخت افزاری پرسیده شد، او به طور خاص به پردازنده گرافیکی Xbox Series S اشاره کرد.او می گوید بازی های کراس پلتفرم باید برای کمترین عملکرد ممکن بهینه شوند.

در توییت او به این نکته اشاره شده است که یک نسل کامل از بازی‌ها به دلیل ضعف این کنسول غیرقابل بازی خواهند بود. با این حال، فقط Xbox Series S نبود که این نسل را محدود کرد. در این رابطه، او گفت که مایکروسافت هیچ گزینه بهینه سازی یا حالت بهبود عملکرد را برای شما باقی نخواهد گذاشت. دلیل توسعه نیافتن برخی بازی ها به دلیل پردازنده گرافیکی سری S است که ضعیف به حساب می آید.

اکثر توسعه دهندگان می خواهند بازی های خود را روی Xbox Series S عرضه کنند، اما به دلیل مشخصات این کنسول نمی توانند. نظر کاربران Tranji در مورد باندل جدید Xbox Series S مایکروسافت با قیمت 299 دلار چیست؟ آیا شما از طرفداران کنسول های همراه هستید؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا