اخبار فناوری

بروزرسانی سامسونگ گلکسی A6 + با وصله امنیتی برای سپتامبر 2021 منتشر شد

سامسونگ در سال های اخیر با انتشار جدیدترین به روزرسانی های نرم افزاری ، گام های بلندی در حمایت از تلفن های هوشمند و تبلت های خود برداشته است. سال گذشته ، این شرکت سه به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید را برای گوشی های هوشمند رده بالا و میان رده اعلام کرد. همچنین متعهد شده است که به مدت چهار سال به روز رسانی های امنیتی را برای تلفن های هوشمند خود منتشر کند. حالا آپدیت Galaxy a6 + با وصله امنیتی سپتامبر 2021 منتشر شد.

بروزرسانی جدید Galaxy A6 + حدود 40 نقص امنیتی را برطرف می کند

برخی از گوشی های سامسونگ دوست دارند S20 FE و A52؟؟ پچ امنیتی اکتبر 2021 دریافت شده. اما بدیهی است که A6 + یک دستگاه قدیمی تر و پایین تر است. با این حال ، خبر خوب این است که سامسونگ از دستگاه های قدیمی خود غافل نشده و به وعده خود برای انتشار به روز رسانی های امنیتی عمل کرده است. به روز رسانی جدید Galaxy A6 + برای اولین بار در مکزیک منتشر شد. این به روز رسانی با سیستم عامل نسخه A605GNUBU8CUI1 در دسترس است و شامل وصله امنیتی سپتامبر 2021 است.

سامسونگ ماه گذشته اعلام کرد که وصله سپتامبر 2021 بیش از 40 آسیب پذیری در زمینه حریم خصوصی و امنیت را برطرف می کند. این به روز رسانی همچنین ممکن است برخی از اشکالات را برطرف کرده و عملکرد کلی دستگاه را بهبود بخشد.

Galaxy a6 plus

طبق گزارشات سام موبیلاین به روزرسانی جدید در هفته های آینده در مناطق دیگر در دسترس خواهد بود. اگر از کاربران Galaxy A6 + هستید و هنوز اطلاعیه ای از این به روزرسانی دریافت نکرده اید ، می توانید با رفتن به تنظیمات »Update Software (نرم افزار) به صورت دستی این به روزرسانی جدید را بررسی کنید. همچنین می توانید فایل این به روزرسانی را بارگیری کرده و به صورت دستی از رایانه خود روی گوشی خود فلش کنید.

سامسونگ Galaxy A6 + را در اواسط سال 2018 با اندروید 8 عرضه کرد. این دستگاه بروزرسانی اندروید 9 را در سال 2019 دریافت کرد و به روز رسانی One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 را در سال 2020 دریافت کرد. و احتمالاً تا یک سال دیگر به روزرسانی هایی از امنیت اندروید دریافت می کند.

معرفی Samsung Galaxy A52 Update با اکتبر 2021 Security Patch و RAM Plus Capacity

اگر کاربر این گوشی هستید ، آیا به روزرسانی امنیتی جدید Galaxy A6 + را دریافت کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا