اخبار فناوری

برنامه جدید RegiStar سامسونگ گزینه های سفارشی سازی رابط کاربری گسترده ای را از طریق دکمه های تلفن ارائه می دهد

سامسونگ به تازگی اپلیکیشن بسیار مفید دیگری را برای گوشی های هوشمند گلکسی خود منتشر کرده است: RegiStar. این نرم افزار از طریق فروشگاه گلکسی برای دانلود در دسترس است و برای استفاده از آن باید اپلیکیشن Good Lock را به عنوان پیش نیاز نصب کنید. این افزونه جدید به شما امکان می‌دهد مانند گوشی‌های آیفون به عقب برگردید، دکمه پاور، طرح‌بندی و تاریخچه جستجو را سفارشی کنید، دستیار Google را با دکمه پاور فراخوانی کنید و تنظیمات تلفن را سفارشی کنید.

برنامه جدید RegiStar سامسونگ

برنامه RegiStar به شما امکان می دهد صفحه اصلی برنامه تنظیمات را در تلفن هوشمند یا تبلت Galaxy خود سفارشی و سازماندهی کنید. به این معنی که می توانید عناصر مختلف را اضافه یا حذف کنید و آنها را مطابق سلیقه خود بچینید. همچنین می توانید نام کامل یا نام مستعار خود را نمایش دهید. حتی می توانید آدرس ایمیل خود را در صفحه اصلی برنامه تنظیمات پنهان کنید.

برنامه جدید RegiStar سامسونگ

برنامه جدید RegiStar سامسونگ

این افزونه جدید 30 مگابایتی برای Good Lock همچنین به شما امکان می دهد نتایج جستجو را سفارشی کنید و پیشنهادات برچسب مرتبط را پنهان کنید. همچنین می توانید برای اجرای یک فرمان، عملکردهای دوبار کلیک و سه کلیک در پشت تلفن را فعال و سفارشی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید با دو بار ضربه زدن، اپلیکیشن دوربین را باز کنید یا با سه ضربه زدن از صفحه‌نمایش عکس بگیرید.

با استفاده از RegiStar، می‌توانید عملکرد را طوری تنظیم کنید که دکمه پاور گوشی خود را فشار داده و نگه دارید. بسیاری از کاربران گلکسی از سامسونگ خواسته اند تا با فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور، دستیار گوگل را باز کنند و اکنون می توانند با اپلیکیشن RegiStar این کار را انجام دهند.

در نهایت، نظر شما در مورد برنامه جدید RegiStar سامسونگ چیست؟ آیا ویژگی هایی وجود دارد که فکر می کنید در گوشی شما گم شده است؟ در صورت نصب این افزونه جدید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا