اخبار فناوری

بررسی بازی های غیرمتمرکز Metaverse و Decentraland را کامل کنید

بازی Decentraland یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین دنیای واقعیت مجازی Metaverse است که گزینه بسیار مناسبی برای کسب درآمد و تفریح ​​به حساب می آید.

امروزه، با گسترش سریع متاورس و ارزهای دیجیتال، شرکت های بزرگ وارد فروش توکن ها و ارزهای دیجیتال شده اند. بازیکنان از ارز دیجیتال اتریوم یا توکن NFT برای خرید و فروش زمین مجازی در Decentraland استفاده می کنند. این بازی محبوب مبتنی بر بلاک چین است و مالکیت آیتم های بازی با روش های تایید کد رهگیری در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. برای کسب درآمد از طریق Dicentraland باید با روش صحیح انجام این بازی آشنا باشید.پروژه این بازی ابتدا توسط دو آرژانتینی به نام های Esteban Ordano و Ari Milich ساخته شده و تا به امروز توسعه یافته است. قیمت هر زمین دیجیتال در سال 2017، 20 دلار بوده و از طریق ارز دیجیتال MANA معامله شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد بازی دیسانترالند و نحوه کسب درآمد از آموزش بازی دیسانترالند اطلاعات بیشتری ارائه کنیم.

Dicenterland را کشف کنید(غیر متمرکز)

بازی Decentraland اولین بار در سال 2017 به عنوان یک بازی متاورس در بلاک چین اتریوم به کاربران معرفی شد. در این بازی بازیکنان می توانند پس از ساخت شخصیت خود وارد فضای بازی شده و با استفاده از توکن های ارائه شده در صرافی دیجیتال ابزار و لباس های مورد نیاز بازی را خریداری کنند.در محیط بازی Dicentraland کاربران می توانند زمین مجازی را خریداری کرده و به ساخت انواع مختلف بپردازند. ساختمان ها برای خرید زمین مجازی در این بازی پرطرفدار، بازیکنان به یک ارز دیجیتال مخصوص این بازی به نام ارز دیجیتال MANA نیاز دارند. نحوه انجام این بازی بسیار ساده است و هر کسی می تواند به راحتی آن را یاد بگیرد. بازیکنان این بازی با خرید و فروش زمین مجازی به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند. پلتفرم Decentraland به مرور زمان امکان پرداخت های بین المللی، ایجاد اپلیکیشن های تعاملی و ارتباطات مختلف را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

نحوه بازی Dicentraland را برای کسب درآمد بیاموزید

در این قسمت از مقاله با نحوه بازی Dicentraland و شروع آن آشنا می شویم. برای شروع بازی و ایجاد حساب کاربری ابتدا باید با استفاده از مرورگر کامپیوتر وارد سایت بازی Dicentraland شوید. با استفاده از آیتم های این بازی می توانید یک توکن یا یک ارز دیجیتال برای این بازی یعنی ارز دیجیتال MANA خریداری کنید. مرورگرهایی مانند کروم، فایرفاکس، بریو، اج، اپرا که برای اجرای Dicentraland استفاده می شوند باید به روز شوند. برای ورود به دنیای این بازی اصلا نیازی به ژتون ندارید. پلتفرم Dicentraland مبتنی بر وب است و شما می توانید به راحتی در مرورگر تنها با یک کلیک به آن دسترسی داشته باشید. انجام این بازی ساده و آسان است و هر بازیکن باید از ابتدای بازی کیف پول خود را به هم متصل کند.بازیکنانی که قبلا از کیف پول Formatic یا Metamask استفاده کرده اند می توانند همان کیف پول ها را برای این بازی متصل کنند.بازی Dicentraland فقط از طریق کامپیوتر امکان پذیر است. و هنوز از دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی نمی کند. گزینه های زیادی وجود دارد که ایجاد آواتار بازی را به یک فرآیند سریع و آسان تبدیل می کند. پس از انتخاب یک آواتار، از کاربران خواسته می شود تا با شرایط و ضوابط بازی Dicentraland موافقت کنند.

پس از این مرحله به قسمت Gemini Plaza منتقل خواهید شد. در این مرحله یادگیری بازی Dicentraland توسط ربات پرنده کوچکی به نام آلیس انجام می شود. این ربات با توضیح کامل اصول اولیه این بازی به کاربران کمک زیادی می کند.کلیدهای D، W، S و A برای حرکت در Dicentraland، کنترل زوایای دوربین با ماوس و پرش با d ‘space استفاده می شود. برای جابجایی بین دید اول شخص و سوم شخص باید کلید V را فشار دهید و برای تسلط بر کلیدهای دیگر باید وارد جریان بازی شوید تا نحوه استفاده از همه آنها را بدانید. بازدید از محیط بازی Dicentraland بسیار جذاب است و ساختارهای سرگرم کننده ای دارد; اما برای کسب سود بیشتر، ابتدا باید ارز دیجیتال مانا را دریافت کنید. این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا توکن های غیر بازی به نام Lands را معامله کنند. تعداد زیادی زمین نمادین در این بازی قابل خرید و فروش است. کلمه انگلیسی LAND در این بازی به معنای زمین است و نشانه هایی که نشان دهنده مالکیت زمین های مجازی است با همین نام شناخته می شوند. کاربرانی که در این بازی مالک زمین محسوب می شوند می توانند هر چیزی را در زمین مجازی خود بسازند.

معرفی ارز دیجیتال مانا در بازی Dicentraland

کد ویژه ارز دیجیتالی که در بازی Dicentraland استفاده می شود Mana یا MANA نام دارد. توکن Mana برای خرید زمین یا زمین در این بازی و خرید خدمات و محصولات درون بازی استفاده می شود.پس از خرید زمین، ارز دیجیتالی که Mana پس از خرید پرداخت کرده است توسط Decentraland سوزانده می شود. در ابتدا تیم پروژه هر زمین بازی را به قیمت هزار مانا می فروشد. اما امروزه با وجود بازار ثانویه، ارزش زمین در این بازی مدام در نوسان است. ارزان ترین زمین بازی 11750 مانا و گران ترین زمین 2000000 مانا یا 175578 دلار ارزش دارد. زمین فروشان گران قیمت در این بازی سود بسیار خوبی به دست می آورند.

آشنایی با روش های کسب درآمد در بازی Dicentraland

روش های کسب درآمد در بازی Decentraland عبارتند از:

  • • برای انجام فعالیت هایی مانند قمار یا خرید بلیط، مانا را به عنوان ارز این بازی ذخیره یا خریداری کنید
  • • تولید و فروش لباس برای سفارشی کردن آواتار برای منعکس کردن شخصیت کاربر
  • • ارائه خدماتی مانند بازاریابی، مدل سازی سه بعدی، فیلمسازی، کدنویسی، هنر و پوشاک به عنوان فرصت شغلی به سایر بازیکنان در این بازی.
  • • در خرید زمین یا زمین سرمایه گذاری کنید و در صورت افزایش قیمت زمین، آن را دوباره بفروشید
  • • با انجام بازی امتیاز و دارایی به دست آورید و برای سود بیشتر دارایی ها را بفروشید
  • • ایجاد یک کلوپ و دریافت پول از کاربران برای اجرای کنسرت از طریق آواتارها و گوش دادن به موسیقی دی جی.
  • • از طریق توکن های غیرمتمرکز در این بازی یک کازینو بسازید و برای کسب درآمد با دیگر بازیکنان تعامل کنید.

برای استفاده از امکانات متاورس از طریق سایت های معتبر حساب باز کنید

امروزه بسیاری از کاربران Dicenterland را برای سرگرمی و کسب درآمد به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های متاورس بازی می کنند. با توجه به تحریم های ایران، ثبت نام در این بازی برای کاربران ایرانی دشوار است و به همین دلیل بسیاری از سایت های معتبر با ارائه خدمات باکیفیت به کاربران ایرانی کمک می کنند تا در صرافی های معتبر دنیا ثبت نام کنند تا وارد دنیای متاورس و دیجیتال شوند. بازار ارز، و بازی Dicentraland را انجام دهید و سود خوبی کسب کنید.

نتیجه

در این مقاله چند راه برای کسب درآمد از بازی Decentraland را توضیح داده ایم. افرادی که به عنوان فریلنسر یا کارمند یک شرکت دارای حقوق ثابت هستند می توانند برای کسب سود بیشتر در این بازی سرمایه گذاری کنند. برای خرید یک توکن MANA یا ارز دیجیتال، باید به خوبی تحقیق کنید و تنها به پیش بینی های ارائه شده توسط تحلیلگران اتکا نکنید. زیرا گاهی اوقات این پیش بینی ها ممکن است اشتباه باشد. قبل از سرمایه گذاری و خرید زمین در این بازی باید بررسی های لازم را برای کاهش ریسک خرید انجام دهید.

دوستان عزیز می توانید برای تحلیل بهتر و عمیق تر بازی های متاورس و NFT ها به وب سایت Cryptobase مراجعه کنید.

منبع: Open Cryptobase، مرجع NFT و Iran Metaverse

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا