اخبار فناوری

بخش تراشه سونی ایستگاه کاری از راه دور را برای جذب استعدادها ارائه می دهد

اوایل در همکاری سونی و TSMC ما برای شما نوشته ایم. همچنین گزارش هایی از تلاش سونی برای ایجاد خط تولید تراشه با کمک TSMC در ژاپن شنیده شده است. اخیراً گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه بخش تراشه سونی یک ایستگاه کاری راه دور برای جذب استعدادها ارائه می دهد.

تلاش بخش تراشه سونی برای جذب استعدادها

یکی از زیرمجموعه های گروه سونی. راه حل های نیمه هادی سونی اقداماتی را برای جذب و حفظ استعدادها در زمینه های اولویت دار مانند توسعه نرم افزار و هوش مصنوعی انجام داده و در حال انجام است.

این شرکت برای دستیابی به این هدف امکان کار از راه دور کامل را برای جذب نیرو اعلام کرده است. این شرکت به دنبال استخدام 10 تا 20 مهندس برای ایستگاه های کاری راه دور است که در حال حاضر 11 موقعیت در زمینه کنترل کیفیت مدل هوش مصنوعی، توسعه فناوری ابری و فناوری پردازش تصویر مورد نیاز برای هوش مصنوعی پیشرفته استخدام می کند.

سونی با ارائه یک ایستگاه کاری کاملاً از راه دور، مدل کسب و کار نیمه هادی خود را چیزی فراتر از یک تامین کننده جزئی تعریف می کند. منبع اصلی درآمد این بخش، حسگرهای تصویر دوربین موبایل و سایر محصولات است. با این حال سونی می خواهد معرفی کند پلتفرم AITRIOS دسترسی به کسب و کار خود را افزایش دهید. این پلتفرم از دوربین های مجهز به تراشه های سونی و پردازش هوش مصنوعی برای مطالعه یک محیط و ارائه راه هایی برای بهبود عملکرد استفاده می کند.

پلت فرم AITRIOS اواخر سال گذشته در ژاپن عرضه شد. سونی در اوایل سال 2023 این پلت فرم را در ژاپن و ایالات متحده برای شرکت های بزرگی که می خواهند از آن در زیرساخت های فناوری اطلاعات خود استفاده کنند، ارائه کرد.

برای توسعه برنامه های AITRIOS، سونی هم در زمینه هوش مصنوعی پیشرفته و هم در مهندسی ابر نیاز به تخصص دارد، زیرا این پلتفرم به جای تصاویر واقعی، فقط ابرداده را به پردازش ابری ارسال می کند.

در حالی که گزینه کامل دورکاری در حال حاضر فقط در بخش نیمه هادی موجود است، سونی می تواند آن را به سایر بخش های گروه گسترش دهد زیرا رقابت برای استعدادهای فناوری در سراسر جهان افزایش می یابد. Sony Semiconductor Solutions این گام را برای گسترش شبکه خود و جذب استعدادهای مورد نیاز برای حمایت از گسترش تجارت خود فراتر از پیشنهادات فعلی خود برمی‌دارد.

نظر شما در مورد چنین استراتژی سونی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا