اخبار فناوری

با فروش ضعیف آیفون 14 پلاس، اپل به دنبال کاهش قیمت مدل آیفون 15 است

طبق گزارش ها، اپل به طور جدی نگران عملکرد ضعیف فروش آیفون 14 پلاس است. در نتیجه، این شرکت در حال بررسی راه هایی برای تغییر استراتژی خط تولید آیفون خود برای سال آینده است.

فروش ضعیف آیفون 14 پلاس اپل

آیفون 14 پلاس جدیدترین نسخه اضافه شده به سری آیفون اپل است که جایگزین آیفون مینی 5.4 اینچی شده است. آیفون 14 پلاس همان طراحی، دوربین و عملکرد آیفون 14 استاندارد را دارد، اما با صفحه نمایش و باتری بزرگتر. حالا طبق پست eyes1122 در ناور اپل با به اشتراک گذاشتن اطلاعات متناقض در گذشته، به دنبال راه هایی برای ارزیابی مجدد آیفون 15 و 15 پرو خود است.

این مقاله دو استراتژی احتمالی را که اپل در نظر خواهد گرفت، شرح می‌دهد، اولین مورد تمایز بیشتر آیفون‌های پرو و ​​غیرپرو است که قبلاً توسط مینگ-چی کو اعلام شده بود. دوم، طبق این پست که منابع زنجیره تامین را ذکر می کند، اپل در حال بررسی کاهش قیمت مدل پلاس در خط تولید است که در حال حاضر از 899 دلار شروع می شود. کاهش قیمت مدل پلاس به این معنی است که آیفون استاندارد که از 799 دلار شروع می شود نیز می تواند شاهد کاهش قیمت باشد مگر اینکه اپل بخواهد شکاف قیمتی بین این دو مدل را کاهش دهد.

فروش ضعیف آیفون 14 پلاس اپل

فروش ضعیف آیفون 14 پلاس اپل

طی چند سال گذشته اپل بارها و بارها خط تولید آیفون خود را اصلاح و ارزیابی کرده است.این روند ابتدا با آیفون 6 و آیفون 6 پلاس آغاز شد و در نهایت منجر به ارائه چهار آیفون شامل دو مدل استاندارد و دو مدل پرو شد. مدل‌های با کیفیت ساخت، نمایشگر، رنگ‌ها و ویژگی‌های دوربین همچنان متفاوت بودند. به عنوان مثال، اپل با آیفون 13 پرو دوباره همان سیستم های دوربین را در مدل های 6.1 اینچی پرو و ​​6.7 اینچی پرو مکس پس از سری آیفون 12 معرفی کرد.

با آیفون 14 و آیفون 14 پرو، اپل دو مدل استاندارد و دو مدل پریمیوم با اندازه های مشابه ارائه کرد: دو مدل 6.1 اینچی و دو مدل 6.7 اینچی. آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس دوربین ها و طراحی های یکسانی دارند و تنها تفاوت آنها باتری و صفحه نمایش بزرگتر آیفون 14 پرو مکس است.

آیفون 15 هنوز یک سال دیگر باقی مانده است، بنابراین هنوز خیلی زود است که بگوییم اپل از چه استراتژی استفاده خواهد کرد. با این حال، طبق شایعات قبلی، انتظار می رود Dynamic Island به تمامی مدل های آیفون 15 راه پیدا کند.

نظر شما در مورد فروش ضعیف آیفون 14 پلاس اپل و تغییر احتمالی استراتژی این شرکت در سال آینده چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا