اخبار فناوری

با افزودن پیمایش مداوم، عملکرد موتور جستجوی گوگل را بهبود بخشید

گوگل با موتور جستجوی قدرتمند خود معنای تعامل مدرن در دنیای آنلاین را به کلی تغییر داده است. این شرکت همیشه موتور جستجوی خود را به ویژگی های جدید و مفیدتری مجهز می کند. به نظر می رسد اکنون باید با افزودن پیمایش مداوم شاهد بهبود کارایی موتور جستجوی گوگل نیز باشیم. در تداوم با مایفون مگ بیا

با افزودن پیمایش مداوم، عملکرد موتور جستجوی گوگل را بهبود بخشید

اخیرا گوگل پیشرفت های جالبی را در موتور جستجوی مبتنی بر مرورگر خود انجام داده است. مانند شبکه های اجتماعی، اکنون می توانید به طور مداوم صفحه اصلی را اسکرول کنید. این باعث نمی شود صفحات اضافی ناپدید شوند، اما وضعیت جستجو دقیق تر خواهد بود. گوگل کم کم محصولات خود را بهبود می بخشد و اکنون موتور جستجوی دسکتاپ آن نیاز به توجه بیشتری دارد. ظاهراً اکنون پیمایش محتوا آسان‌تر خواهد بود و صفحات اضافی هنگام جستجو کمتر آشکار می‌شوند.

اگر این موتور جستجو ویژگی “پیمایش پیوسته” را اضافه کند که اغلب به آن پیمایش پیوسته می گویند، مفید خواهد بود. به طور خاص، این ویژگی به این معنی است که پس از وارد کردن یک عبارت جستجو در موتور جستجوی گوگل، می توانید به طور مداوم صفحه را به پایین اسکرول کنید تا داده های بیشتر و بیشتری دریافت کنید و یک ناوبری دائمی ایجاد کنید.

به نظر می رسد که کاربر اکنون می تواند قبل از رسیدن به انتهای صفحه ای که در حال حاضر در آن است، در بین چهار صفحه محتوا حرکت کند. او فقط باید روی دکمه See more کلیک کند تا در صورت تمایل اطلاعات بیشتری دریافت کند. واقعیت این است که این ترفند ممکن است تجربه کلی کاربر را به سطح قابل توجهی تغییر ندهد، اما پیمایش در محتوا را بسیار آسان‌تر می‌کند.

افزایش کارایی موتور جستجوی گوگل

به گزارش خبرگزاری GizChinaگوگل از پلتفرم های رسانه های اجتماعی با موضوعات بی پایانی مانند تیک توک، توییتر و اینستاگرام الهام می گیرد. از آنجایی که نسخه موبایل موتور جستجو از اکتبر گذشته همین کار را انجام داده است، این یک مفهوم کاملاً جدید در گوگل نیست. این ویژگی جدید در حال حاضر تنها برای تعداد بسیار کمی از کاربران در دسترس است.

گوگل جزئیات بیشتری در مورد عرضه گسترده خود ارائه نکرده است. این ممکن است در چند روز آینده یا حتی در چند ماه آینده رخ دهد. با این حال، این نشان دهنده قصد شرکت مبتنی بر Mountain View برای همگام سازی استفاده در پلتفرم های دسکتاپ و موبایل است. گوگل دوست دارد برای بهبود تجربه کاربر، تغییرات کوچک و تدریجی در وب سایت ها و نرم افزارهای خود ایجاد کند.

به عنوان مثال، برنامه Messages اخیراً دارای ویژگی‌های جالب جدید است و سری Pixel 7 اخیراً VPN داخلی و وضوح تماس بهبود یافته را اضافه کرده است. روشی که گوگل تجربه بهتری ارائه کرد بسیار موثر است. نظر شما، کاربران مایفون مگ، در مورد بهبود کارایی موتور جستجوی گوگل با افزودن پیمایش مداوم چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا