اخبار فناوری

با آپدیت جدید سرعت شارژ Apple Mag Safe را افزایش دهید

اپل در معرفی Meg Safe یک باتری کوچک و قابل حمل برای کاربران آیفون طراحی کرده است که می توان آن را نیز به دستگاه متصل کرد. این گجت محبوب و دوست داشتنی یکی از پرکاربردترین محصولات اپل است و حالا با آپدیت جدید شاهد افزایش سرعت شارژ Apple Mag Safe هستیم که شاید صاحبان را خوشحال کند. با مایفون مگ ادامه دهید بر بودن.

افزایش سرعت بارگذاری Apple Mag Safe با آپدیت جدید کاربران را شگفت زده کرد…!

این احتمال وجود دارد که شرکت‌هایی را مشاهده کنید که به‌روزرسانی‌هایی را برای تغییر عملکرد و سایر جنبه‌های گوشی‌های هوشمند منتشر می‌کنند. می‌توانیم ببینیم که برخی از این به‌روزرسانی‌ها در سراسر طیف اینترنت اشیا نیز به دستگاه‌ها می‌رسند، اما دیدن به‌روزرسانی‌هایی که به پاور بانک می‌رسند غیرعادی نیست. این دقیقا همان کاری است که اپل اخیرا انجام داده است باتری خارجی MagSafe اتفاق افتاد.

این شرکت پاوربانک MagSafe خود را معرفی کرد، اما ظاهراً کاربران از سرعت شارژ اولیه لوازم جانبی راضی نیستند. از این رو این شرکت به روز رسانی نرم افزاری را معرفی کرده است که چند وات به سرعت شارژ باتری MagSafe اضافه می کند. دارندگان آیفونی که از شارژ بی‌سیم MagSafe پشتیبانی می‌کنند، اکنون سرعت بیشتری خواهند داشت.

سرعت شارژ Apple Mag Safe را افزایش دهید

اپل با آپدیت فریمور نسخه 2.7 سرعت شارژ این پاوربانک را افزایش داده است. این به روز رسانی سیستم عامل سرعت شارژ بی سیم را از 5 وات به 7.5 وات افزایش می دهد. این افزایش زیادی نیست، اما همچنان قابل توجه است، و ظاهراً چیزی که اپل آن را ایمن می داند. به گفته این شرکت، زمانی که کاربران باتری های خود را به آیفون خود متصل کنند، به روز رسانی به طور خودکار شروع می شود.

ما فرض می کنیم که دستگاه ها به کندی به روز می شوند (هنگامی که به iPhone 12 یا iPhone 13 متصل می شوند). به روز رسانی جدید چند روز طول می کشد تا به همه کاربران برسد. البته امکان بررسی نسخه فعلی سیستم عامل از طریق تنظیمات وجود دارد. فقط به تنظیمات >> عمومی >> درباره >> باتری MagSafe بروید.

باتری MAGSAFE به دلیل شارژ آهسته 5 وات مورد انتقاد قرار گرفته است

به عنوان یادآوری، اپل بسته باتری MagSafe خود را در جولای 2021 منتشر کرد. این گجت دومین وسیله جانبی بزرگ شرکت با استفاده از فناوری MagSafe بعد از MagSafe Wallet بود. این دستگاه با استقبال خوبی از سوی برخی از طرفداران اپل مواجه شده است، اما تعدادی از طرفداران ناامید نیز وجود دارند. از این گذشته، بسیاری از سرعت های شارژ بسیار پایین 5 واتی آن ناامید کننده هستند.

این لوازم جانبی در بین کاربران آیفون 12 مینی محبوب شده است زیرا آیفون نسل قبلی کوچکتر عمر باتری کوتاهی دارد. اکنون، برخی از دارندگان باتری MagSafe از سرعت شارژ سریع 7.5 وات برخوردار خواهند بود. البته پیش از این نیز اشاره شد که این پاوربانک با سرعت شارژ رسمی اپل همچنان از نظر سرعت از رقبا عقب خواهد ماند. Anker، Belkin، Otterbox و دیگران اکنون دستگاه های سازگار سریع تری دارند.

چرا ویژگی MagSafe آیفون 12 برای آینده اکوسیستم اپل بسیار مهم است؟

مطابق با GizChinaاپل در حال انجام یک بازی ایمنی در خط تولید آیفون خود است، زیرا بخش گوشی های هوشمند به جایگزینی با سرعت بالا تغییر می کند. این شرکت همچنین به جای استفاده از شارژ بی سیم معمولی یا شارژ سیمی سریعتر، روی شارژ مغناطیسی سرمایه گذاری کرده است. شایعه شده است که اپل قصد دارد در آینده نزدیک یک آیفون بدون پورت بسازد. مطمئنا این دستگاه فقط MagSafe را به عنوان روش شارژ خواهد داشت.

سری بعدی آیفون 14 همچنان دارای MagSafe خواهند بود و شارژ سیمی همچنان از طریق درگاه لایتنینگ انجام خواهد شد. اپل آیفون 14 مکس جدید را به جای نسخه مینی به فروش می رساند. این دستگاه دارای سخت افزاری مشابه آیفون 14 خواهد بود اما صفحه نمایش و باتری بزرگ تری دارد. طبق گزارش های اخیر، آیفون 13 فروش خوبی دارد، اما آیفون SE 3 در آستانه شکست قرار دارد. برخلاف انتظار اپل، استقبال بسیار ضعیفی از آن شد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا از باتری Mag Safe استفاده می کنید؟ به نظر شما سرعت شارژ این دستگاه چقدر بهبود یافته است؟ ! آیا ممکن است در آینده اپل سرعت شارژ این باتری را بیش از پیش افزایش دهد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا