اخبار فناوری

این هفت گوشی شیائومی دیگر آپدیت MIUI دریافت نخواهند کرد

شیائومی به‌تازگی لیست گوشی هایی که دوره انتشار آپدیت MIUI برای آن‌ها به پایان رسیده را به‌روز کرده است. این بدان معناست که این گوشی‌ها دیگر به‌روزرسانی MIUI یا نسخه جدید اندروید را دریافت نخواهند کرد. لیست به‌روزشده شامل هفت دستگاه جدید از خانواده‌های شیائومی، ردمی و پوکو است. این شرکت چندین بار در طول سال این لیست را به‌روز می‌کند. به‌طور معمول، این لیست شامل مدل‌های قدیمی‌تر است که این برند دیگر از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند و بیش از دو یا سه سال از عرضه اولیه آن‌ها می‌گذرد.

عدم دریافت آپدیت MIUI در هفت گوشی شیائومی

این شرکت لیست پایان پشتیبانی را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده است که منعکس‌کننده تغییرات جدید است. این لیست اکنون شامل Xiaomi 11 Lite ،Xiaomi Mi 10s ،Poco F3 ،Poco F3 GT ،Poco X3 GT ،Redmi K40 Pro و +Redmi K40 Pro می‌شود. اگرچه ممکن است این مدل‌ها در هفته‌های آینده به‌روزرسانی‌های جزئی برای رفع باگ‌ها یا بهبود عملکرد دریافت کنند، اما این شرکت دیگر نسخه جدیدی از MIUI یا اندروید را برای آن‌ها منتشر نخواهد کرد. درنتیجه، تنها به‌روزرسانی‌هایی که توسعه آن‌ها پیش‌تر اعلام شده است برای این دستگاه‌ها در دسترس خواهد بود.

همچنین آپدیت‌های امنیتی اندروید برای دستگاه‌های فهرست‌شده ارائه نمی‌شوند. این بدان معنی است که آسیب‌پذیری‌ها و شکاف‌های امنیتی ممکن است در نرم‌افزار گوشی‌های مذکور ظاهر شوند. هیچ‌یک از این هفت مدل به نسخه آینده MIUI به‌روز نمی‌شود و کاربران آن‌ها باید به آخرین نسخه موجود یعنی MIUI 14 بسنده کنند.

عدم دریافت آپدیت MIUI در هفت گوشی شیائومی

عدم دریافت آپدیت MIUI در هفت گوشی شیائومی

بنابراین باید از این موضوع آگاهی داشته باشد که به دلایل امنیتی مهم است که دستگاه خود را به‌روز نگه دارید. ممکن است بخواهید ارتقاء به یک دستگاه جدیدتر را درنظر بگیرید که با انجام این کار، به دریافت به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل و نرم‌افزار ادامه می‌دهید و از امنیت دستگاه خود نیز اطمینان می‌یابید.

نظر شما درباره عدم دریافت آپدیت MIUI در هفت گوشی شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/24/%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%87%D9%81%D8%AA-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-miui-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا