اخبار فناوری

این امکان وجود داشت که درایو تست اتوماتیک تسلا را فعال کنید

مدتی طول کشید ، اما بالاخره تسلا به شما اجازه آزمایش داد رانندگی تمام اتوماتیک خودروهای این شرکت را تهیه کنید. واشنگتن پست خاطرنشان می کند که تسلا برنامه ای را برای درخواست بتا FSD راه اندازی کرده است ، که به شما امکان می دهد قبل از انتشار گسترده تر ، فناوری خودکار (در واقع نیمه مستقل) را آزمایش کنید.

رانندگی تمام اتوماتیک

البته باید بدانید که تسلا به همه اجازه نمی دهد این ویژگی را به راحتی آزمایش کنند. ایلان ماسک خاطرنشان کرد که تسلا رفتار رانندگی (مانند ترمز سخت ، پیچ های تند و عدم رعایت فاصله طولی) را به مدت یک هفته ارزیابی می کند تا خطر تصادف را کاهش دهد.

ماشین تسلا

ماشین تسلا

این حرکت می تواند درک بتا از رانندگی کاملاً مستقل را بهبود بخشد و تسلا را در بهبود سیستم رانندگی خودکار برای ارائه خدمات گسترده تر یاری رساند. بتا جدید FSD 10.1 یک نسخه بتا است و عمدتا رفع اشکال بود که بسیار سریع انجام شد ، اما نرم افزارهای آینده ممکن است زودتر تغییر کنند یا زودتر به مخاطبان بیشتری برسند.

با این حال ، همه از پیشرفت سریع تسلا در رانندگی کاملاً مستقل هیجان زده نیستند. جنیفر هومندی ، رئیس جدید هیئت ملی ایمنی حمل و نقل ، اخیراً به منتقدان دیگر پیوست و تسلا را به بازاریابی غیرمسئولانه برای فناوری رانندگی تمام اتوماتیک (FSD) متهم کرد که می تواند منجر به سوء استفاده خطرناک شود.

او همچنین مدعی شد که تسلا به توصیه های رسمی برای بهبود پاسخ نداده است. نسخه های بتا می تواند به تسلا کمک کند تا اهداف خود را زودتر برآورده کند ، اما نگرانی های بیشتری در مورد ایمنی FSD (رانندگی تمام اتوماتیک) و اینکه آیا مشتریان باید از ویژگی های نیمه مستقل در جاده های عمومی استفاده کنند یا خیر. ، حل نمی کند

شما چی فکر میکنید؟ آیا به رانندگی تمام اتوماتیک خوشبین هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا