اخبار فناوری

این امکان ایجاد یک نمایه کاربری در پیام های Google را ارائه می دهد

در بخش توسعه نرم افزار، گوگل با توسعه و انتشار اندروید توانایی خود را به اثبات رسانده است. این شرکت هر ساله نرم افزار خود را به امکانات متنوع تری مجهز می کند. در حالت اخیر امکان ایجاد پروفایل کاربری در پیام های گوگل فراهم خواهد شد. با مایفون مگ برای بررسی این ویژگی با ما همراه باشید.

قابلیت ایجاد نمایه کاربری در Google Messages چگونه است؟ !

برخی از برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث، مانند WhatsApp، به شما امکان می‌دهند یک نمایه برای خود ایجاد کنید که شامل عکس یا آواتار با نام است. در واتس‌اپ، می‌توانید پروفایل ایجاد شده توسط یکی از مخاطبین خود را با ضربه زدن روی نماد ذره بین در سمت راست بالای صفحه و تایپ نام آن‌ها در نوار جستجو بررسی کنید. هنگامی که آن نام در بالای صفحه چت شما ظاهر می شود، می توانید آن را انتخاب کنید و نمایه واتس اپ مخاطب خود را خواهید دید.

به گفته AndroidPolice و با توجه به اسکرین شات که صفحه نمایه ارسال شده توسط کاربر Reddit به نام seeareeff را نشان می دهد، به نظر می رسد گوگل به کاربران اندرویدی که از Google Messages استفاده می کنند اجازه می دهد تا پروفایل های خود را ایجاد کنند. این صفحه توسط کاربران بتا که به تنظیمات رفتند و پروفایل ها را جستجو کردند، کشف شد. لازم به ذکر است که Android Police اشاره می کند که صفحه پروفایل در واقع توسط Esper’s Mishal Rahman کشف شده است.

بنابراین، می‌توان به صحت این اطلاعات امیدوار بود، زیرا او قبلاً سابقه نشت اطلاعات عمده از محصولات و نرم‌افزارهای گوگل را داشته است. این صفحه در حال حاضر قابل استفاده نیست و یک قالب خالی است. افشاگر می گوید که اگر این ویژگی توسط گوگل ارائه شود، کاربران پیام های گوگل می توانند پروفایلی با عکس، نام و آدرس ایمیل خود ایجاد کنند. بر اساس این اسکرین شات، به نظر می رسد کاربران می توانند تصمیم بگیرند که چه کسی می تواند نمایه خود را ببیند.

امکان ایجاد پروفایل کاربری در Google Messages

به طور کلی، گزینه‌های موجود باید شامل چند مورد باشد، که با اجازه دادن به هر کسی که به شما پیام می‌دهد در صورت ارسال پاسخ، نمایه شما را ببیند. حالت دیگری وجود دارد که فقط به مخاطبین شما اجازه می دهد نمایه شما را ببینند و سومین گزینه محدودتر به شما امکان می دهد فقط نمایه خود را ببینید.

مطابق با PhoneArenaسایر ویژگی‌های این بخش به شما امکان می‌دهند زمانی که یکی از مخاطبین شما نمایه را تغییر می‌دهد و زمانی که مخاطب جدیدی پیدا می‌شود، اعلان دریافت کنید. در حال حاضر، ما هیچ اطلاعاتی در مورد زمانی که گوگل قصد دارد این ویژگی را معرفی کند، نداریم. حتی مشخص نیست که آیا این ویژگی به طور کلی ارائه خواهد شد یا خیر.

این یک ویژگی خوب است زیرا اکثر مردم تمام افرادی را که با آنها به صورت آنلاین چت کرده اند را به خاطر نمی آورند. بنابراین، یک نگاه سریع به پروفایل کاربر می تواند اطلاعات قدیمی را به او یادآوری کند. نظر شما در مورد مشکل کاربران مایفون مگ در رابطه با ایجاد پروفایل کاربری در پیام های گوگل چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا