اخبار فناوری

این آیفون 14 پرو مکس 4.5 میلیارد تومانی را ببینید

دنیا جدیدترین گوشی های موبایل پرچمدار اپل را تجربه کرده است. خانواده آیفون 14 نه تنها یکی از بهترین محصولاتی است که این روزها می توانید در دنیای موبایل خریداری کنید، بلکه قیمت بسیار خوبی نیز دارد. به دلیل این قیمت، گاهی اوقات آنها را یک کالای لوکس می دانند. از آنجایی که این محصولات به طور کلی بسیار محبوب هستند، برخی از کاربران به دنبال این هستند که دقیق تر باشند. اگر شما هم این آیفون 14 پرو مکس 4.5 میلیارد تومان است دیدن.

آیفون 14 پرو مکس 4.5 میلیارد تومان است

این نسخه ویژه لوکس آیفون 14 پرو مکس توسط شرکت Caviar ساخته شده و 130 هزار دلار قیمت دارد. اگر بخواهیم با قیمت دلار 36 هزار تومان محاسبه کنیم، این موبایل 4.5 میلیارد تومان قیمت دارد که اصلا قیمت کمی نیست.

این قیمت عمدتاً به خاطر ساعت Rolex Daytona در پشت آیفون 14 پرو مکس است. برای مدل 128 گیگابایتی، باید 134250 دلار بپردازید تا این جواهر را به خانه بیاورید. برای مدل 512 گیگابایتی باید 134580 دلار بپردازید.

علاوه بر این، این گوشی هوشمند از مواد باکیفیت و بادوام مانند تیتانیوم ساخته شده و همانطور که گفتیم ساعت رولکس دیتونا در پشت آن تعبیه شده است. قدرت و مشخصاتی که از آیفون 14 پرو مکس اپل انتظار داریم در این مدل نیز موجود است.

از زمان عرضه رسمی آیفون 14، گزارش های زیادی در مورد فروش آن منتشر شده است. فروش آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس بسیار جذاب بود. این مورد در مورد آیفون 14 و آیفون 14 پلاس صدق نمی کند و توضیح بسیار واضحی دارد، زیرا سری آیفون 14 پرو نسبت به مدل های استاندارد به روز رسانی بیشتری دریافت می کند.

نظر شما در مورد این تلفن همراه فوق العاده گران قیمت چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا