اخبار فناوری

اینستاگرام 2 ویژگی جدید ارائه کرده است: حالت بی صدا و مدیریت بهتر محتوای نامناسب برای کاربر

اینستاگرام در جدیدترین آپدیت خود ۲ قابلیت جالب برای مدیریت بهتر استفاده کاربران از این شبکه اجتماعی ارائه می کند. اولی که حالت بی صدا نامیده می شود، خاموش کردن همه اعلان ها است و دومی ابراز امتناع از نمایش گروهی از پست ها با یک کلمه کلیدی خاص.

2 قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام سعی می‌کند در حالت بی‌صدا به شما کمک کند تا با اعلان‌های مکرر کمتر حواس‌تان را پرت کند. وقتی این حالت را فعال کنید، همه اعلان ها غیرفعال می شوند. همچنین به سایر کاربران می گوید که شما در این حالت هستید و نوتیفیکیشن برای شما ارسال نمی شود.

این قابلیت می تواند برای استراحت یا کار بسیار مفید باشد و تمرکز شما با اعلان های رنگارنگ اینستاگرام منحرف نخواهد شد.

ویژگی دوم مربوط به مدیریت بهتر محتوای نمایش داده شده در فید یا کاوشگر شما خواهد بود. قبلاً می‌توانستید نشان دهید که از یک پست نمایش داده شده در صفحه فید یا کاوش خود ناراضی هستید. سپس مشخص می کنید که چنین پیام هایی کمتر نمایش داده شوند. اکنون می توانید چندین پست را انتخاب کنید و به آنها بگویید که پست های مشابه را نشان ندهند.

همچنین می توانید یک بخش کلمات کلیدی، هشتگ یا حتی ایموجی را مشخص کنید که اگر عنوان پست حاوی آنها باشد، نمایش داده نمی شود.

به این ترتیب، کنترل بیشتری روی محتوای ناخواسته ای که از در و دیوار اینستاگرام می ریزد (!) خواهید داشت.

نظر شما چیه؟ آیا قصد استفاده از این ویژگی ها را دارید؟ اگر این ویژگی ها هنوز برای شما فعال نشده اند، باید منتظر بمانید تا در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا