اخبار فناوری

ایلان ماسک دیگر ثروتمندترین مرد جهان نیست

ایلان ماسک شخصیتی است که در دنیای تکنولوژی امروز به نماد پیشرفت و نوآوری تبدیل شده است. حداقل این چیزی است که به نظر می رسد. این موضوع تا حدی جذاب شده که او را به ثروتمندترین مرد جهان تبدیل کند، اما حالا به نظر می رسد که ایلان ماسک دیگر ثروتمندترین مرد جهان نیست. در تداوم با مایفون مگ با

ایلان ماسک دیگر ثروتمندترین مرد جهان نیست

تلاش ایلان ماسک برای به دست گرفتن کنترل توییتر مطمئنا برای او گران تمام شده است. شاید این تنها دلیل نباشد، اما در هر صورت، اخیراً تسلا ضرر زیادی در قیمت سهام خود داشته است. واقعیت این است که ایلان ماسک دیگر ثروتمندترین مرد جهان نیست. اکنون این عنوان به برنارد آرنو، مدیرعامل LVMH تعلق دارد. برای کسانی که نمی دانند باید گفت که این شرکت مالک اصلی چندین برند لوکس است. امروز مدیر عامل این شرکت در صدر فهرست ثروتمندترین مردان جهان که توسط مجله فوربس تهیه شده است.

برنارد آرنو

این شرکت به ریاست آرنو 73 ساله شامل حدود 70 برند مختلف فعال در زمینه پوشاک، لوازم آرایشی، نوشیدنی و سایر کالاهای لوکس است. گروه شرکت های او پشت نام های معروفی مانند لویی ویتون، مارک جاکوبز، سفورا و چاندون قرار دارند. بر اساس گزارش فوربس، در روز سه شنبه 13 دسامبر، ثروت آرنو 188 میلیارد دلار برآورد شد.

چگونه ایلان ماسک جایگاه خود را به عنوان ثروتمندترین فرد جهان از دست داد؟
برای مقایسه، ایلان ماسک حدود 178 میلیارد دلار دارایی داشت. برای کسانی که نمی دانند، او مدیرعامل و بزرگترین سهامدار در راس تسلا بود. برند خودروهای الکتریکی تسلا با تولید خودروهای رقابتی و مبتنی بر فناوری در حال تغییر جهان است. ایلان ماسک همچنین بنیانگذار SpaceX است که اکتشافات فضایی و اینترنت از طریق ماهواره را نیز متحول کرد. از ماه اکتبر، ایلان ماسک پس از مدت ها تلاش برای تصاحب پلت فرم رسانه های اجتماعی، در راس توییتر قرار گرفته است.

خرید این رسانه اجتماعی پس از ماه ها درگیری حقوقی، ارسال و جنجال های متعدد صورت گرفت. ماسک در ماه آوریل پیشنهادی 44 میلیارد دلاری ارائه کرد و در ژوئن از این قرارداد خارج شد. او ادعا کرد که نگران تعداد حساب های جعلی در این پلتفرم است. در تلاشی جدی، مدیران توییتر از ایلان ماسک شکایت کردند تا او را مجبور کنند به توافق نامه احترام بگذارد و به آن پایبند بماند. به گفته برخی از تحلیلگران بازار، مشکلات متعدد در توییتر برخی از دلایل کاهش ارزش سهام تسلا بوده است.

ایلان ماسک دیگر ثروتمندترین مرد جهان نیست

به گزارش خبرگزاری GizChina، کل این روند پر از جنجال بود و به محض اینکه ایلان ماسک به عنوان مدیر عامل شرکت انتخاب شد، آنها به کار خود ادامه دادند. اما این مدیر اجرایی تعدادی از مدیران اجرایی و تعداد زیادی کارمند را اخراج کرد و تغییرات ساختاری عمده ای را در شرکت به اجرا گذاشت. برخی گزارش ها حاکی از آن است که دستگاه اجرایی در پرداخت یک ماه حقوق برخی از کارکنان کوتاهی می کند. اکنون همه چیز ثابت است، اما آسیب های زیادی به تصویر این بستر اجتماعی وارد شده است.

به گفته دن ایوز از سرمایه گذاری والبوش، پلت فرم توییتر به برندهای ایلان ماسک آسیب رسانده و سهام تسلا را سنگین کرده است. زیرا ایلان ماسک خود تسلا است و تسلا خود ایلان ماسک است. ایلان ماسک همچنین میلیاردها سهام تسلا را برای تامین مالی این خرید فروخت. این در نهایت باعث شد که شرکت ارزش مالی خود را از دست بدهد. تسلا همچنین به دلیل فراخوان ها و مشکلات دیگر ضربه سختی خورده است. در حال حاضر، ما نمی دانیم که آیا این یک تغییر دائمی است یا فقط یک وضعیت از دست دادن موقت. اما ما باید به دنبال ایلان ماسک و ماجراهای او باشیم. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در این مورد چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا