اخبار فناوری

ایلان ماسک به زودی تسلا را ترک خواهد کرد. آینده غول سازنده خودروهای برقی چگونه خواهد بود؟!

وقتی صحبت از نام تسلا به میان می آید، تقریباً همه قبول دارند که این مدیریت فوق العاده هوشمند ایلان ماسم بود که توانست این شرکت را در مسیر درست قرار دهد. با این حال، به نظر می رسد که ایلان ماسک به زودی تسلا را ترک خواهد کرد و آینده این غول تولید خودروهای الکتریکی نامشخص است. با مایفون مگ بیا

ایلان ماسک به زودی تسلا را ترک خواهد کرد. آینده این شرکت چگونه خواهد بود؟

تسلا یک شرکت پیشرو در تولید خودروهای برقی است و اخیرا سود قابل توجهی را نصیب سهامداران خود کرده است. ایلان ماسک که نزدیک به یک دهه پیش در مورد موفقیت تسلا توییت کرده بود، اخیراً در تلاش برای شروع فروش سهام خود دیده شد. ایلان ماسک تا پایان این هفته بیش از 3.5 میلیارد دلار از سهام خود را فروخته است. بنابراین زمانی که ایلان ماسک توییتر را خرید، از آن زمان تمام توجه خود را به رسانه های اجتماعی معطوف کرد و حرکات غیرمنتظره ای برای تسلا انجام خواهد داد.

بر اساس تجزیه و تحلیل فوربس از داده های SEC، ایلان ماسک 22 میلیون سهم تسلا را در یک هفته فروخت. او حدود 25 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد که بیشتر ثروت و دارایی او از سهام این شرکت است. اما باید به یاد داشته باشیم که ایلام ماسک از فروش سهام تسلا سودی نمی برد و 25 درصد از سهام این شرکت به عنوان وثیقه برای وام هایی که دریافت کرده استفاده می شود. اما سوال اصلی اکنون این است که آیا ایلان ماسک از سمت مدیرعاملی تسلا کنار می‌رود؟

ایلان ماسک به زودی تسلا را ترک خواهد کرد

سرمایه گذاران درباره فروش سهام این میلیاردر معروف بحث های زیادی کرده اند. ایلان ماسک یک بار گفت که پول من اولین چیزی است که وارد می شود و اکنون پول من در آخر است. در اینجا چیزی است که او فراموش کرد در جلسه سالانه سهامداران تسلا به آن اشاره کند. آنچه ماسک در تلاش است در تسلا انجام دهد هنوز مشخص نیست. اما طبق شایعه ای که در روزهای اخیر منتشر شد، ایلان ماسک از سمت مدیرعاملی تسلا کناره گیری می کند و بر اساس گزارش های دیگر، تام ژو شیائوتنگ، مدیر تسلا چین، مدیرعامل جدید این شرکت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری GizChina و بر اساس شایعات دیگر، تام ژو شیائوتنگ که در حال حاضر مدیرکل تسلا در چین است، به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی خواهد شد. تام ژو شیائوتنگ از سال 2014 کارمند تسلا در چین بوده و به خاطر رهبری موفق خود در ایجاد شبکه شارژ تسلا سوپرشارژر در چین شناخته شده است. اکنون، به نظر می رسد که او رقابت زیادی برای به دست آوردن شغل ایلان ماسک دارد.

ایلان ماسک به زودی تسلا را ترک خواهد کرد

پس از پیوستن به این شرکت در سال 2014، شیائوتنگ به سرعت به سمت معاون رئیس‌جمهور جهانی ارتقا یافت و سپس ریاست تسلا چین را بر عهده گرفت. علاوه بر این، او اخیراً مسئول عملیات مراکز خدمات تسلا در چین و کارخانه گیگا شانگهای بود. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در این مورد چیست؟ آیا فکر می کنید با کنار رفتن ایلان ماسک از مدیریت تسلا، تام ژو شیائوتنگ بتواند راه خوبی را که ایلان ماسک در پیش گرفته بود ادامه دهد؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا