اخبار فناوری

ایربادز +Beats Studio Buds با طراحی شفاف آن را ببینید: معرفی در تاریخ 28 اردیبهشت

به‌تازگی مدل جدید ایربادز اپل تحت برند بیتس با نام +Beats Studio Buds در لیست آمازون قرار گرفته است و پیش از معرفی رسمی، نگاه دقیق‌تری به ویژگی‌ها و تغییرات جدید آن ارائه می‌دهد. این ایربادز قرار است در تاریخ 18 می/28 اردیبهشت و با قیمت 169.95 دلار عرضه شود.

ایربادز +Beats Studio Buds

این فهرست نشان می‌دهد که +Studio Buds در یک گزینه طراحی شفاف جدید در دسترس خواهد بود که تقریباً شبیه به ایربادز Nothing Ear (2) است. بر اساس این لیست، ایربادز جدید در رنگ‌های مشکی و کرمی نیز در دسترس خواهند بود. طراحی کلی +Studio Buds تا حد زیادی شبیه به Studio Buds اصلی معرفی‌شده در سال 2021 است.

+Beats Studio Buds جایگزینی اسپرت‌تر برای AirPods Pro است و طراحی جمع‌وجورتری نسبت‌به ایربادز اصلی اپل دارد و از ساقه‌های کوتاه‌تر بهره می‌برد.

رندر ایربادز +Beats Studio Buds

ایربادز +Beats Studio Buds

طبق لیست آمازون، +Studio Buds با میکروفون‌های 3 برابر بزرگ‌تر و تغییرات دیگر طراحی، تا 1.6 برابر حذف نویز بهتر و تا 2 برابر حالت شفاف‌سازی بهبودیافته را نسبت به Studio Buds نسل اول خواهد داشت. مدل جدید همچنین عمر باتری طولانی‌تری را ارائه می‌دهند، به‌طوری‌که +Studio Buds که ادعا می‌شود تا 36 ساعت زمان گوش دادن را با جعبه شارژ USB-C خود ارائه می‌دهد، در مقایسه با 24 ساعت برای Studio Buds اصلی.

+Studio Buds همچنین دارای استاندارد IPX4 مقاومت در برابر آب خواهد بود و با گزینه‌های اندازه نوک گوش XS ،S ،M و L متناسب با طیف وسیع‌تری از گوش‌ها در دسترس خواهد بود. این ایربادز با هر دو دستگاه اپل و اندرویدی سازگار هستند و ویژگی‌هایی مانند جفت شدن با یک لمس، سوئیچ خودکار بین دستگاه‌ها، پشتیبانی Hey Siri و پشتیبانی Find My را ارائه می‌دهند.

+Beats Studio Buds برای اولین بار در ماه گذشته و در کد iOS 16.4 کشف شد و هفته گذشته نیز در پرونده‌های FCC ظاهر شدند. هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی قصد دارد این هدفون‌ها را معرفی کند، اما به‌نظر می‌رسد که تاریخ عرضه آن‌ها برابر با 28 اردیبهشت باشد.

نظر شما درباره ایربادز +Beats Studio Buds چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/27/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2-beats-studio-buds-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B4%D9%81%D8%A7%D9%81-%D8%A2%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا