اخبار فناوری

اکنون تصاویر پس زمینه Tranji سری Realme 10 Pro را دانلود کنید!

سه روز پیش بود سری Realme 10 Pro از ویژگی های مشترک این گوشی های هوشمند می توان به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، پشتیبانی از شارژ سریع، باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی و سیزدهمین نسخه اندروید با رابط کاربری Realme UI 4.0 اشاره کرد. سری Realme 10 Pro دارای والپیپرهای جذابی است که هم اکنون می توانید از آنها دانلود کنید مایفون مگ به دست آوردن.

سری Realme 10 Pro دارای والپیپرهای جذاب است!

Realme 10 Pro از صفحه نمایش 6.72 اینچی IPS LCD با وضوح FullHD+ استفاده می کند. این صفحه نمایش نرخ تازه سازی 120 هرتز را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. نسخه Pro Plus دقیقاً همان نرخ به روز رسانی تصویر را دارد. اما پنل استفاده شده در این نسخه AMOLED بوده و توانایی تولید حداکثر روشنایی 800 نیت را دارد (صفحه نمایش نسخه پرو 600 نیت روشنایی تولید می کند).

Realme 10 Pro Plus

هر دو عضو سری Realme 10 Pro از تراشه های 6 نانومتری میان رده استفاده می کنند. ریلمی تصمیم گرفته است به سراغ نسخه پرو برود تراشه اسنپدراگون 695 برو نسخه Pro Plus اما با تراشه جدید تپه 1080 او مجهز بود. برای یک گوشی میان رده ممتاز، هر دو تراشه قدرت پردازش مناسبی دارند. و همچنین از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می کنند. مدیاتک برای تراشه Dimensity 1080 پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 را انتخاب کرد.در صورتی که قدرت پردازش گرافیکی اسنپدراگون 695 توسط Adreno 619 تامین می شود.

طراحی ماژول دوربین هر دو گوشی مشابه است. نسخه پرو دارای دو دوربین و نسخه پرو پلاس دارای سه دوربین پشتی است. دوربین اصلی این دو گوشی هوشمند دارای رزولوشن 108 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 می باشد. دوربین دوم نسخه پرو از نوع سنجش عمق است و در عکاسی پرتره به کاربران کمک می کند. Realme 10 Pro Plus به دوربین های 8 و 2 مگاپیکسلی (به جز دوربین اصلی) مجهز شده است. دوربین 8 مگاپیکسلی این گوشی برای عکاسی فوق عریض و دوربین دیگر از نوع ماکرو است. هر دوی این گوشی های هوشمند از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کنند. Realme 10 Pro Plus از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. در حالی که نسخه Pro فقط از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

Realme 10 Pro و Pro Plus به طور پیش فرض با اندروید 13 معرفی شدند

نظر شما در مورد والپیپرهای سری Realme 10 Pro چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا