اخبار فناوری

اپل پیش از عرضه هدست خود در سال 2023، توسعه واقعیت را تکمیل خواهد کرد

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل در حال کار بر روی توسعه اولین نسخه از سیستم عامل هدست واقعیت ترکیبی خود است که احتمالاً نام دارد. realityOS که مدت ها شایعه شده بود، قبل از عرضه خود کلاه اوایل سال 2023 پایان می یابد؛ در حالی که استخدام های جدید مرتبط با این دستگاه قبل از عرضه در سال آینده افزایش خواهد یافت.

توسعه realityOS اپل

شایعه شده است که این هدست سیستم عامل “rOS” یا “realityOS” را با کد داخلی “Oak” اجرا می کند. کار اپل بر روی realityOS از سال 2017 شایعه شده بود، اما وجود این سیستم عامل سرانجام در اوایل سال جاری تایید شد، زمانی که ارجاعاتی به آن در گزارش های دانلود از اپل، اپ استور و کد منبع باز اپل یافت شد.

گورمن در آخرین ویرایش خبرنامهبرای روشن شدن“خود بیان می کند که realityOS”نسخه‌های واقعیت ترکیبی شامل برنامه‌های اصلی اپل مانند Messages، FaceTime و Maps خواهند بود“. همچنین توسعه نسخه اول این سیستم عامل به نظر می رسدبه زودی به پایان می رسد و باید برای سخت افزار جدید در سال آینده آماده شود.گورمن قبلا گفته بود که هدست واقعیت ترکیبی اپل روشن است بازی، رسانه و ارتباطات تمرکز خواهد کرد او معتقد است که Memojis و SharePlay آنها می توانند نقشی حیاتی در این تجربه ایفا کنند.

گورمن افزود که آگهی‌های شغلی نشان می‌دهد که اپل اکنون استخدام‌های مرتبط با دستگاه‌ها را افزایش داده است. این شرکت به دنبال یک توسعه دهنده جلوه های بصری و نرم افزار بازی با تجربه برای ایجاد محتوا برای محیط های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و همچنین توسعه دهندگانی است که بتوانند “ابزارها و چارچوب هایی برای ایجاد تجربیات مرتبط در دنیای سه بعدی واقعیت ترکیبی بسازیدو مهندسانی که می‌توانند روی ابزارهای توسعه‌دهنده مانند Intent کار کنند که به برنامه‌ها اجازه می‌دهد با ویژگی‌هایی مانند Siri و Shortcuts تعامل داشته باشند. آگهی های شغلی همچنین نشان می دهد که اپل قصد دارد یک سرویس ویدیویی برای این هدست ایجاد کند که محتوای سه بعدی را ارائه می دهد که می تواند در واقعیت مجازی پخش شود.

توسعه realityOS اپل

توسعه realityOS اپل

علاوه بر انبوهی از استخدام‌های جدید، اپل همچنین افرادی را به تیم مدیریتی که بر توسعه هدست نظارت می‌کنند، اضافه کرده است، از جمله رهبر سابق پروژه خودروهای خودران و یکی از مدیران ارشد خود، مدیران مهندسی نرم‌افزار. ماهیت موقعیت های جدید به این معنی است که طیف گسترده ای از برنامه های سلامت و بهره وری می توانند به این هدست بیایند.

DigiTimes بر این باور است که تولید انبوه هدفون های اپل در ماه مارس سال آینده آغاز خواهد شد و تحلیلگر Ming-Chi Kuo پیش بینی کرده است که هدفون ها به طور رسمی در ژانویه معرفی شوند.

نظر شما در مورد توسعه سریع realityOS اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا