اخبار فناوری

اپل واچ اکنون حالت صرفه جویی در باتری کارآمدتری دارد

حالت‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ویژگی‌های نرم‌افزاری هستند که در طیف گسترده‌ای از ابزارهای مختلف موجود هستند. این ویژگی‌ها با محدود کردن اجرای برنامه‌ها در پس‌زمینه به افزایش عمر باتری کمک می‌کنند. طبق آخرین اخبار و اطلاعات دریافتی، اپل واچ اکنون از حالت صرفه جویی در باتری کارآمدتری بهره می برد. با مایفون مگ با بودن

اپل واچ اکنون حالت صرفه جویی در باتری کارآمدتری دارد

در watchOS 9، اپل یک حالت واقعی صرفه جویی در مصرف انرژی را به اپل واچ می آورد. کاربران اپل واچ می توانند این ویژگی جدید را در تنظیمات یا مرکز کنترل دستگاه فعال کنند. اپل واچ نیز مانند آیفون، به طور خودکار زمانی که سطح باتری به زیر 10 درصد کاهش یابد، به طور خودکار به کاربر هشدار می دهد. این به کاربر اجازه می دهد تا انتخاب کند که آیا وارد حالت صرفه جویی در انرژی شود یا خیر. اپل در این آپدیت جدید ویژگی جدید را به خوبی توضیح داده است.

اپل واچ اکنون حالت صرفه جویی در باتری کارآمدتری دارد

وقتی باتری اپل واچ شما به 10% نزدیک شد، از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را فعال کنید. وقتی اپل واچ 80 درصد شارژ می شود، حالت صرفه جویی در انرژی به طور خودکار خاموش می شود. هنگامی که ساعت وارد حالت صرفه جویی در مصرف انرژی می شود، به طور خودکار عملکردهای مختلفی را خاموش می کند که مصرف برق این ساعت هوشمند را افزایش می دهد. برخی از ویژگی‌هایی که غیرفعال می‌شوند عبارتند از نمایشگر همیشه روشن و آریتمی، اعلان‌های ضربان قلب، ضربان قلب و اندازه‌گیری اکسیژن خون. یادآوری ورزش نیز در این حالت غیرفعال است.

با توجه GizChinaدر حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، اگر ساعت تشخیص دهد که آیفون در این حالت هیچ محدودیتی ندارد، به طور خودکار اتصالات Wi-Fi و داده تلفن همراه، تماس های دریافتی و اعلان های برنامه را غیرفعال می کند. به گفته اپل، از دیگر ویژگی‌های این ویژگی این است که وقتی اپل واچ به حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌رود و آیفون شما نزدیک شما نیست، می‌توانید اپلیکیشنی را برای درخواست اتصال داده فعال کنید، در این صورت Wi-Fi و شبکه های تلفن همراه به طور خودکار متصل می شوند. آنها به طور خودکار روشن می شوند.

اپل واچ اکنون حالت صرفه جویی در باتری کارآمدتری دارد

البته این کار انرژی زیادی مصرف می کند. در این حالت هر 1 ساعت تماس ها و اعلان های از دست رفته دریافت می شود. پس از وارد شدن به حالت صرفه جویی در انرژی، ساعت عملکردهای دیگر را نیز بهینه می کند. این مشکل نرخ رفرش سیری و برنامه های پس زمینه و غیره را کاهش می دهد. این برای کاهش بیشتر مصرف انرژی است.

اما پس از فعال سازی حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، عملکرد دستگاه کاهش می یابد و ممکن است انیمیشن ها و سرعت اسکرول آن ها دیگر روان و سریع نباشند. نظر شما در مورد ساعت اپل چیست که اکنون از حالت صرفه جویی در باتری کارآمدتری استفاده می کند؟ آیا این ویژگی می تواند عمر باتری بهتری را برای کاربران فراهم کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا