اخبار فناوری

اپل هنوز جزئیات صفحه نمایش آیفون SE 4 را نهایی نکرده است

راس یانگ، تحلیلگر محترم صنعت نمایش، امروز در یک توییت که به اشتراک گذاشت، گفت اپل هنوز اندازه صفحه نمایش را دارد آیفون SE 4 نهایی نشد. این شرکت در حال بررسی تعدادی از گزینه های اندازه صفحه نمایش از 5.7 تا 6.1 اینچ و همچنین انواع پنل های OLED و LCD است.

جزئیات صفحه نمایش Apple iPhone SE 4

طبق گزارش ها، اپل صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED را از دو فروشنده و همچنین صفحه نمایش LCD 5.7-6.1 اینچی را از دو فروشنده دیگر خریداری کرده است. با توجه به این اطلاعات، هنوز مشخص نیست که آیا آیفون SE 4 با صفحه نمایش 5.7 یا 6.1 اینچی عرضه می شود و آیا این صفحه نمایش از پنل OLED یا LCD استفاده می کند.

یک صفحه نمایش OLED قطعا گران تر خواهد بود، زیرا آیفون SE فعلی از صفحه نمایش LCD با حاشیه های ضخیم و دکمه هوم Touch ID استفاده می کند. سری آیفون های پرچمدار اپل دارای پنل های OLED هستند و تمام مدل های بعد از آیفون 12 از OLED استفاده می کنند.

این امکان وجود دارد که قیمت پنل‌های OLED به اندازه‌ای کاهش یافته باشد که اپل بتواند از آن‌ها برای آیفون SE ارزان قیمت خود استفاده کند، به خصوص که انتظار نمی‌رود این گوشی تا دو سال دیگر عرضه شود.

جزئیات صفحه نمایش Apple iPhone SE 4

جزئیات صفحه نمایش Apple iPhone SE 4

اندازه صفحه نمایش 5.7 و 6.1 اینچی در گذشته از جمله توسط خود یانگ برای این گوشی تبلیغ شده بود. این واقعیت که اپل هنوز تصمیم نهایی را در این مورد نگرفته است به همین دلیل است که ما مدام شایعاتی در مورد دو اندازه صفحه نمایش مختلف می شنویم.

صرف نظر از اینکه اپل مدل بعدی SE خود را با صفحه نمایش 5.7 یا 6.1 اینچی عرضه می کند، یانگ فکر می کند آیفون SE 4 دارای طراحی تمام صفحه با بریدگی خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که آیا اپل Face ID را برای آن در نظر گرفته است یا خیر. گوشی حسگر اثرانگشت شایعه شده در دکمه پاور را می گیرد یا به آن حقیقت می دهد.

نظر شما در مورد جزئیات صفحه نمایش Apple iPhone SE 4 چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا