اخبار فناوری

اپل محصولات جدیدی برای نمایش دارد

به گفته جان پروسر، افشاگر اپل، این شرکت اولین محصولات سال 2023 خود را از طریق یک بیانیه مطبوعاتی در وب سایت خود در روز سه شنبه 17 ژانویه اعلام خواهد کرد. بسیاری از سایت ها این موضوع را تایید کرده اند و منتظر اعلام در مورد آن هستند. این معرفی‌های جدید می‌تواند شامل چندین محصول باشد که در آینده نزدیک انتظار می‌رود، و مدل‌های مک‌بوک پرو و ​​مک مینی به‌روز شده احتمالاً در میان آن‌ها خواهند بود. این می تواند خبر خوبی برای کسانی باشد که به دنبال خرید اقساطی مک بوک هستند. زیرا می توانند جدیدترین لپ تاپ های اپل را با قیمت مناسب داشته باشند.

ما انتظار داریم که مدل‌های مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی به‌روزرسانی‌شده، طراحی مشابه مدل‌های اعلام‌شده در اکتبر ۲۰۲۱ داشته باشند، با عملکرد به‌روز شده تنها به لطف تراشه‌های M2 Pro و M2 Max. ما همچنین منتظر یک مک مینی به روز هستیم که از عملکرد تراشه های جدید M2 بهره می برد. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه های جدید طراحی مشابه مدل فعلی خواهند داشت. سایت‌ها دریافته‌اند که اپل در اواخر این هفته با اعضای مطبوعات و رسانه‌ها در رابطه با دستگاه‌های جدید آینده جلسه‌ای برگزار خواهد کرد.

خرید اقساطی مک بوک اپل جدید

در طی این جلسات، اپل تحریم های محصولات جدید این شرکت را پشت سر گذاشته و با بسیاری از کارشناسان ملاقات خواهد کرد. مک‌بوک‌های جدید اپل احتمالاً پایان مک مینی پیشرفته اینتل خواهند بود و باید منتظر ماند و دید. ما پیش‌بینی می‌کنیم که این محصولات جدید در اوایل امسال عرضه شوند. در ابتدا شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه مک مینی به روز شده ممکن است طراحی جدیدی داشته باشد. اطلاعات جدیدتر نشان می دهد که اپل در صورت به روز رسانی نسخه های فعلی، از همان فرم فاکتور قبلی استفاده خواهد کرد، بدون برنامه ریزی تغییرات قابل توجه در طراحی.

در نوامبر 2020، اپل مک مینی را به روز کرد و مدل‌های جدید پایین‌رده و میان‌رده مجهز به تراشه M1 را معرفی کرد که شامل اولین تراشه مبتنی بر ARM بود که توسط اپل برای مک طراحی شده بود. کاربران هنگام خرید مک‌بوک اسلایس از این مدل‌ها راضی بوده‌اند و مدت‌ها منتظر بودند تا همین به‌روزرسانی برای مدل‌های جدید نیز اعمال شود. این اولین آپدیت بزرگ اپل برای مک مینی از اکتبر 2018 بود و مدل های جدید M1 در کنار یک مدل برتر با تراشه 6 هسته ای Core i5 اینتل فروخته می شوند. تراشه M1 مک مینی اولین سیستم روی تراشه اپل برای مک است که RAM، CPU، GPU و سایر اجزا را برای بهبود عملکرد و کارایی یکپارچه می کند.

مک مینی های جدید

تراشه M1 مک مینی از یک تراشه هشت هسته ای با چهار هسته با کارایی بالا و چهار هسته عملکرد به همراه یک پردازنده گرافیکی یکپارچه هشت هسته ای استفاده می کند. در مک مینی پردازنده 3 برابر سریعتر از مدل پایه قبلی و پردازنده 6 برابر بهتر است. حجم کار فناوری یادگیری ماشین نیز به لطف موتور عصبی 16 هسته ای تا 15 برابر سریعتر است و Mac mini 5 برابر سریعتر از لپ تاپ های ویندوزی پرفروش در محدوده قیمتی خود است. هیچ تغییری در طراحی Mac Mini صورت نگرفته است و ما همچنان یک محفظه آلومینیومی 1.4 اینچی مربعی با ضخامت 7.7 اینچی خواهیم داشت.

Mac mini M1 در رنگ نقره ای و Intel Mac mini در رنگ خاکستری فضایی موجود است. اپل می گوید طراحی حرارتی پیشرفته Mac Mini M1 دستگاه را خنک و بی صدا نگه می دارد. با خرید اقساطی مک بوک های جدید می توانید عملکرد مورد نیاز خود را در هر زمینه ای به دست آورید و خریدی موفق را تجربه کنید. حداکثر رم مک مینی 16 گیگابایت است و مدل اینتل می تواند تا 64 گیگابایت رم را پشتیبانی کند.

Apple Watch و MacBook جدید را در Sib Trading بخرید

فروشگاه Sib Trading یکی از بهترین منابع برای خرید محصولات ارزان قیمت اپل است و می توانید اپل واچ های جدید و همچنین مک بوک و آیفون های جدید را خریداری کنید. خرید اقساطی مک بوک قیمت محصول را شکست و با برنامه ریزی مالی بهتری می توانید این محصولات را خریداری کنید.

خرید اپل واچ جدید متشکل از Apple Watch Series 8، Apple Watch Ultra و Apple Watch SE جدید از طریق فروشگاه Sib Trading موجود است و می توانید تنها با پرداخت 40 درصد از مبلغ کل این محصولات، آنها را تهیه کنید و بهترین ها را دریافت کنید. خرید امکان پذیر است مابقی هزینه در اقساط 3 تا 12 ماهه پرداخت می شود و می توانید بدون استرس خرید خود را پیگیری کنید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا