اخبار فناوری

اپل سعی می کند با دوربین آیفون اوتیسم دوران کودکی را تشخیص دهد

بر اساس گزارش جدید وال استریت ژورنال ، ما شاهد تلاش اپل برای تشخیص اوتیسم در کودکان با دوربین آیفون هستیم. هدف آن استفاده از داده های دوربین برای مشاهده رفتار کودک است که می تواند برای تشخیص زودهنگام اوتیسم استفاده شود.

تشخیص اوتیسم دوران کودکی با دوربین آیفون

بر اساس این گزارش ، که تلاش های قبلی را نشان می دهد ، اپل می خواهد بتواند از دوربین آیفون برای ردیابی چهره کودک و مشاهده رفتارهای مختلف صورت ، مانند تعداد دفعاتی که به عنوان عوامل بالقوه برای تشخیص اوتیسم در دوران کودکی ظاهر می شوند ، استفاده کند. به در بخشی از این گزارش آمده است:

اپل سومین همکاری شگفت انگیز در زمینه تحقیقات مغز با دانشگاه دوک را دارد. طبق اسناد و دانش ، هدف توسعه الگوریتمی است که به تشخیص اوتیسم در کودکان کمک می کند. طبق اسناد ، این مطالعه دوربین آیفون را بررسی می کند تا ببیند چگونه کودکان خردسال تمرکز می کنند ، چگونه آنها به جلو و عقب حرکت می کنند و سایر اقدامات.

Biogen ، یک شرکت بیوتکنولوژی آمریکایی ، قبلاً اعلام کرده بود که با اپل در حال بررسی روش های استفاده از iPhone و Apple Watch برای کاهش افت شناختی کاربران یا علائم بالقوه افسردگی است.

با در نظر گرفتن کارهای اولیه اپل در زمینه تشخیص اوتیسم در دوران کودکی ، این گزارش می گوید که این ویژگی ها هرگز ممکن است به عملکرد نهایی کاربر تبدیل نشوند ، اما اشاره می کند که اپل مجموعه ای از ویژگی های مرتبط را قبل از آن منتشر کرده است. ، در مطالعات متعددی با تمرکز بر قلب سرمایه گذاری کرده بود. به

این گزارش اشاره می کند که به عنوان بخشی از سیاست جدید حفظ حریم خصوصی اپل ، این شرکت در نهایت قصد دارد هر الگوریتمی از جمله الگوریتم های تشخیص اوتیسم در کودکان خردسال را به صورت محلی در دستگاه کاربر اجرا کند. این گزارش می افزاید که تحقیقات هنوز در مراحل اولیه خود است ، اما مدیران اپل مشتاق پتانسیل آن هستند.

نظر شما چیه؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا