اخبار فناوری

اپل سرانجام اجازه کسب امتیاز برای برنامه های خود در فروشگاه App را داد

برای مدت طولانی ، اپل به کاربران اجازه نمی داد به برنامه های iPhone و iPad که از قبل در App Store نصب شده بودند ، مانند ایمیل ، موسیقی ، اخبار ، سهام و ماشین حساب ، امتیاز دهند یا امتیاز دهند. با این حال ، ظاهراً هر از گاهی نسخه IOS 15 در اوایل ماه جاری ، اپل این ممنوعیت را لغو کرد. زیرا اکنون می توانید به صفحه اختصاصی Apple Own Apps در App Store بروید ، به آن برنامه ها امتیاز دهید یا نظر خود را در مورد عملکرد آنها ذخیره کنید.

امکان رتبه بندی و بررسی برنامه های اپل که از قبل در App Store نصب شده اند

همانطور که انتظار دارید ، بررسی مشتریان برای برنامه های اپل در حال افزایش است. با این حال ، برنامه هایی مانند پادکست وجود دارد که در حال حاضر با نمره 2.0 در تنگنا قرار دارند.

در حالی که اپل هیچ دلیلی برای اعلام رسمی این تغییر سیاست ارائه نکرده است ، ممکن است این ویژگی را به دلیل فشار رقابتی ارائه کرده باشد ، زیرا برنامه های شخص ثالث مجاز نیستند رتبه های خود را در فروشگاه App مخفی کنند.

می توانید هر برنامه ای را که قابل حذف و نصب مجدد است ، مرور کنید فروشگاه برنامه ارزیابی و تأیید کنید ، به طوری که برنامه های اصلی سیستم مانند Phone یا Messages معاف هستند زیرا فهرست App Store ندارند.

برای برنامه های Apple در App Store امتیاز کسب کنید

برای برنامه های Apple در App Store امتیاز کسب کنید

از آنجایی که امتیاز دهی و بازبینی ویژگی جدیدی است ، اکثر برنامه های اپل فقط چند امتیاز ذخیره شده دارند. با این حال ، می توانید تصور کنید که هرکسی که پس از ارتقاء به iOS 15 از برنامه های سیستم عامل راضی نباشد ، برای کسب رتبه یک ستاره به فروشگاه App می شتابد.

یکی از محبوب ترین سرویس های اپل ، Apple Music ، قبلاً حدود 300 امتیاز با میانگین 3.7 داشت.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، پادکست ها از مرز 2 ستاره عبور می کنند زیرا مشتریان همچنان از تغییرات ناشی از طراحی مجدد برنامه در iOS 14.5 شکایت می کنند. Translate فقط دارای 2.2 ستاره است و بررسی ها نشان می دهد که عملکرد آنها بدتر از کیفیت ترجمه های ارائه شده توسط برنامه های رقیب مانند Google Translate است. اپل نیوز همچنین دارای 2.3 ستاره نشد ، زیرا بسیاری از منتقدان از خراب شدن مکرر برنامه هنگام خواندن مقاله شکایت کردند.

هیچ برنامه اپل به نمره افسانه ای 5 ستاره نزدیک نمی شود. به نظر می رسد یادداشت های صوتی در حال حاضر دارای بالاترین رتبه در برنامه اپل با 4 ستاره هستند. آب و هوا نیز با 3.7 ستاره نسبتاً خوب است و مشتریان از ارتقاء iOS 15 استقبال خواهند کرد. با این حال ، تقاضای متداولی برای برنامه های آب و هوا و ماشین حساب وجود دارد ، یعنی این که نسخه مخصوص این برنامه ها توسط اپل ارائه می شود.

علاقه کاربران به iOS 15 در مقایسه با iOS 14 کاهش یافته است

در نهایت ، نظر شما در مورد افزودن ویژگی های درجه بندی و مرور به برنامه های اختصاصی اپل در App Store چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا