اخبار فناوری

اپل در تلاش است تا سیری را با فراخوانی بدون گفتن «Hey Siri» بهبود بخشد.

مارک گورمن از بلومبرگ گزارش می دهد که اپل در حال کار بر روی یک تجربه سیری به روز شده با بهبودهایی است که نیاز به استفاده از عبارت “Hey Siri” را که در حال حاضر برای فراخوانی دستیار صوتی دیجیتال مورد نیاز است، حذف می کند.

اپل سیری بهبود یافته است

گورمن در آخرین ویرایش خبرنامه برای روشن شدن این می گوید که اپل در حال کار روی راهی است که دستیار صوتی اختصاصی این شرکت، سیری، بتواند عبارات و دستورات را بدون استفاده از عبارت “Hey Siri” بیان کند و در عوض فقط “Siri” را بگوید. گورمن می گوید انتظار می رود این تغییر سال آینده یا در سال 2024 اجرایی شود.

این شرکت در حال کار بر روی ابتکاری برای حذف عبارت “Hey Siri” است تا کاربر بتواند به سادگی با گفتن “Siri” دستیار صوتی را فراخوانی کند. اگرچه ممکن است این یک تغییر کوچک به نظر برسد، ایجاد این تغییر یک چالش فنی است که به مقدار قابل توجهی آموزش هوش مصنوعی و کار مهندسی اولیه نیاز دارد.

این پیچیدگی شامل توانایی سیری برای درک عبارت “Siri” در چندین لهجه و گویش مختلف است. “داشتن عبارت دو کلمه ای “Hey Siri” احتمال اینکه سیستم سیگنال را به درستی دریافت کند، افزایش می دهد.”

اپل سیری بهبود یافته است

اپل سیری بهبود یافته است

با این حال، اپل در حال آزمایش این تغییر با کارمندان خود و جمع آوری داده های آموزشی به عنوان بخشی از فرآیند است.

ماموریت اپل برای تغییر عبارت “Hey Siri” به “Siri” جای تعجب ندارد. این با پیشنهاد آمازون مطابقت دارد، جایی که برای فعال کردن دستیار صوتی شرکت فقط باید بگویید «الکسا» نه «هی الکسا».

گورمن همچنین امروز اعلام کرد که اپل در تلاش است تا سیری را در سرویس ها و برنامه های شخص ثالث ادغام کند تا زمینه و کمک بیشتری به کاربران ارائه دهد.

نظر شما در مورد پیشرفت های اپل در تجربه سیری چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا