اخبار فناوری

اپل توسعه دوربین آیفون خود را سه سال قبل از عرضه آغاز کرد

پس از عرضه مدلها آیفون 13، گراهام تاونسند ، معاون مهندسی سخت افزار دوربین در اپل و جان مک کورمک ، معاون مهندسی نرم افزار دوربین ، با رابرت لیدم از انگلیسی GQ، مصاحبه با روند توسعه دوربین های آیفون.

توسعه دوربین آیفون اپل

در این مصاحبه ، تاونسند فاش کرد که اپل برنامه ریزی برای سیستم های دوربین آیفون آینده خود را حدود سه سال قبل از عمومی شدن آنها آغاز می کند. این نشان می دهد که اپل از سال 2018 شروع به توسعه سیستم دوربین در مدل های آیفون 13 خود کرده است.

تاونسند می گوید:

“برنامه ریزی باید از سه سال پیش شروع شود ، زیرا در آن زمان ما مشخصات سیلیکون را تعیین کردیم.” بنابراین ، برای مثال ، وضعیت سنسور و تراشه نیز در این مرحله تعیین می شود. اکنون وقت آن است که با جان صحبت کنیم و تجربیات خود را پیش بینی کنیم. بدیهی است ، هنگام طراحی لنز جدید فوق عریض ، می خواستیم عکس های ماکرو را ارائه دهیم. اما چگونه در عکس ها و فیلم ها کار می کند؟ “

هر چهار مدل آیفون 13 مجهز به حالت جدید سینما هستند که به کاربران امکان می دهد در ضبط ویدئو با عمق میدان کم و تغییرات فوکوس خودکار بین سوژه ها جابجا شوند و مک کورمک چالش های توسعه این ویژگی را منعکس می کند.

مک کورمک می افزاید:

این یک روند طولانی با چالش های مختلف بوده است ، اما مانند بسیاری از چیزهای بزرگ ، زمان زیادی برده است. ما نه تنها به اعماق هر تصویر نگاه می کنیم ، بلکه چیزی به نام ثبات زمانی نیز وجود دارد. وقتی بین افراد متحرک حرکت می کنیم ، چگونه مطمئن می شویم که با لبه های عجیب و غریب تصویر و مواردی از این دست برخورد نکنید؟

توسعه دوربین آیفون اپل

توسعه دوربین آیفون اپل

در ادامه این مصاحبه ، مسئولیت زیست محیطی اپل مورد بحث قرار می گیرد و پیشرفت دوربین آیفون در این سالها مشخص می شود.

تاونسند می گوید:

“ما درخواست غیرممکن نداریم ، ما فقط می خواهیم دوربین هر سال بهترین باشد.” در ده سال گذشته ما پیشرفت چشمگیری را شاهد بوده ایم ، اما استراحتی وجود ندارد.

تاونسند و مک کورمک همچنین با جیکوب کرول ملاقات کردند سی.ان.ان خط کشیده است آنها همچنین مصاحبه کردند و سادگی اپل را در دوربین آیفون جستجو کردند.

مک کورمک ، معاون مهندسی نرم افزار دوربین اپل ، به ما می گوید:

“مدتها قبل از فشار دادن شاتر و بالا بردن دوربین تلفن همراه ، فوکوس خودکار ، تراز سفیدی و فوکوس خودکار را بررسی می کنیم تا مطمئن شویم همه اطلاعات به درستی و خام ضبط شده اند.”

می توانید پادکست استالمن و مصاحبه وی با تاونسند و مک کورمک را مشاهده کنید این لینک گوش کن.

نمره IPhone ١٣ Pro DxO شناسایی شد: بهبود قابل توجهی!

در نهایت ، نظر شما در مورد توسعه قابلیت های دوربین اپل آیفون سالها قبل از معرفی رسمی آنها چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا