اخبار فناوری

اپل به کارکنان فروشگاه های خرده فروشی 1000 دلار پاداش می دهد

انتظار می رود کارکنان فروشگاه های خرده فروشی اپل در پاییز امسال در سراسر جهان جایزه ای بی سابقه از این شرکت دریافت کنند. منابع آگاه می گویند اپل مبلغ 1000 دلار به کارکنان فروشگاه های خود که از مارس 2021 در این شرکت بوده اند اهدا می کند و کسانی که به تازگی به این شرکت پیوسته اند 500 دلار دریافت خواهند کرد. این جوایز نشان از رونمایی از آیفون های جدید اپل و نزدیک شدن به سال جدید و همچنین قدردانی از تلاش های کارکنان در زمان شیوع کرونا و تلاش آنها برای ارائه بهترین خدمات است.

پاداش 1000 دلاری اپل برای کارگران فروشگاه فیزیکی به خاطر قدردانی از تلاش های آنها

این خبر در اصل توسط بلومبرگ ظاهراً و در نهایت منابع تایید شده با برنامه های اپل تأیید شده است 9 تا 5 مک آمده است. در این اطلاعیه آمده است که علاوه بر کارکنان فروشگاه Apple ، پاداش هایی نیز برای کارکنان AppleCare و کارکنان فروش آنلاین در نظر گرفته شده است.

بلومبرگ خاطرنشان می کند که اپل به ندرت چنین پاداشی به همه افراد شرکت می دهد:

“این پاداش ها یک مزیت غیر معمول خواهد بود زیرا اپل به ندرت پاداش گروهی ارائه می دهد. نمونه نهایی بودجه موجودی محدود 2500 دلار در سال 2018 است. این پاداش ، پس از تغییرات مالیاتی ، به اپل اجازه داد تا با هزینه کمتری از حسابهای جانبی پول برداشت کند. با این حال ، افراد مطلع می گویند پاداش های جدید به جای واحد به صورت نقدی تعلق می گیرد.

پاداش 1000 دلاری اپل برای کارکنان فروشگاه فیزیکی به دلیل قدردانی از تلاش های آنها

پاداش 1000 دلاری اپل به کارکنان فروشگاه های فیزیکی خود به دلیل قدردانی از تلاش های آنها

تصمیم اپل برای پاداش دادن به کارکنان خرده فروشی در شرایطی است که شرکت ها با کمبود نیروی کار روبرو هستند. 500 دلار و 1000 دلار پاداش تلاش های اپل برای حفظ کارکنان فعلی را نشان می دهد. زیرا آنها به تدریج در آستانه عرضه آیفون جدید 13 و همچنین در فصل شلوغ خرید تعطیلات وارد تجارت می شوند.

اپل بازگشت کارکنان خود را تا ژانویه 2022 به تعویق انداخته است

نظر شما در مورد پاداش کارکنان اپل در فروشگاه های خرده فروشی و آنلاین آن چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا