اخبار فناوری

اپل برنامه توسعه iPad Air قدیمی را به پایان می رساند. آیپد پرو 2022 اینچی 11 اینچی با صفحه نمایش مینی LED

در حالی که گزارش ها حاکی از آن است که اپل سال آینده IPad Air با صفحه نمایش OLED پیشنهاد خواهد داد ، اما اکنون به نظر می رسد که شرکت به دلایلی مشکلات سامسونگ در توسعه صفحه نمایش iPad قدیمی ، او تصمیم خود را کنار گذاشت. طبق یادداشت جدیدی از تحلیلگر معتبر اپل ، مینگ چی کو ، توسط 9 تا 5 مک مشاهده شده است که اپل در حال حاضر قصد دارد از فناوری LCD در آیپدهای 2022 خود استفاده کند.

توسعه Apple iPad Air Old را متوقف کنید

کو قصد خود را برای تجهیز iPad Air به پنل OLED در ماه مارس اعلام کرد فناوری Mini-LED به دلیل قیمت بالاتر و محافظت بهتر در برابر سوختگی ، برای دستگاه های درجه “Pro” در نظر گرفته شده است.

با این حال ، کو در گزارش امروز خود می گوید “این شرکت برنامه های راه اندازی iPad Air OLED در سال 2022 را لغو کرده است زیرا عملکرد و هزینه آن نمی تواند نیازهای اپل را برآورده کند.” بنابراین ، کو انتظار دارد iPad Air همچنان از فناوری TFT-LCD در سال 2022 استفاده کند.

توسعه Apple iPad Air Old را متوقف کنید

توسعه Apple iPad Air Old را متوقف کنید

اولین فناوری مینی LED اپل آیپد پرو 12.9 اینچی که اوایل امسال منتشر شد و همچنین انتظار می رود به زودی در دسترس قرار گیرد مک بوک پرو 14 و 16 اینچی آینده نیز منتقل خواهد شد. به گفته کو ، اپل همچنین یک iPad Pro 11 اینچی با صفحه نمایش مینی LED در سال 2022 عرضه می کند.

این تحلیلگر توضیح می دهد: “طرح های سبک تر ، نازک تر و قابل انعطاف اصلی ترین روند بلند مدت برای محصولات شبیه تبلت در سه تا پنج سال آینده است.” اپل به “تحقیق و توسعه فناوری های جدید صفحه نمایش برای تبلت ها” ادامه می دهد ، که هنوز جزئیات آن مشخص نیست.

در نهایت ، طبق انتظارات ، MacBook Pro و MacBook Air به زودی مجهز به یک صفحه نمایش مینی LED ، MacBooks ، نیروی محرکه اصلی تامین این نوع پانل ها است آنها در آینده خواهند بود. کو در ماه مارس گزارش داد که اپل می تواند تا سال 2022 نمایش دادن مینی LED به مک بوک ایر همچنین اضافه کنید.

چرا اپل از صفحه نمایش Mini-LED در آیپد پرو 11 اینچی استفاده نکرد؟

نظر شما در مورد توقف راه اندازی اپل ایر ایر قدیمی و تجهیز آیپد پرو 11 اینچی به پنل مینی LED چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا