اخبار فناوری

اپل استخدام ها را در تمام بخش ها به جز R&D کاهش می دهد تا هزینه ها را کاهش دهد

بر اساس این گزارش بلومبرگدر ماه اکتبر، اپل استخدام برای اکثر مشاغل خارج از R&D را متوقف کرد. گفته می شود هدف اصلی شرکت از این تصمیم این است که قصد دارد هزینه ها را کاهش دهد. توقف استخدام های جدید در واقع به برنامه اپل برای کاهش استخدام و هزینه ها کمک می کند.

استخدام اپل را متوقف کنید

توقف استخدام در مورد تیم‌هایی که روی دستگاه‌های آینده و ابتکارات بلندمدت کار می‌کنند اعمال نمی‌شود، اما منابعی که با بلومبرگ صحبت می‌کردند می‌گویند که بر «عملیات شرکت و نقش‌های مهندسی سخت‌افزار و نرم‌افزار» تأثیر می‌گذارد.

وب سایت اپل هنوز پست های خالی را لیست می کند، اما فرآیند استخدام در پشت صحنه متوقف شده است. خبر توقف گسترده استخدام‌ها اولین بار توسط Insider در اوایل این هفته گزارش شد و این سایت ادعا کرد که اپل «تقریباً همه استخدام‌ها را متوقف کرده است». به کارمندان بخش‌های مختلف گفته شده است که اپل برای چندین ماه، احتمالاً تا پایان سپتامبر 2023، هیچ استخدام جدیدی ایجاد نخواهد کرد.

به گفته خودی ها، اپل برای استخدام های جدید بودجه ای در نظر نگرفته است و بودجه داخلی در حال بررسی است زیرا این شرکت قصد دارد هزینه ها را کاهش دهد.

استخدام اپل را متوقف کنید

استخدام اپل را متوقف کنید

اپل در بیانیه‌ای به Insider گفت که به استخدام خود ادامه می‌دهد، اما به دلیل «محیط اقتصادی فعلی» رویکردی بسیار عمدی در حوزه‌های خاصی از کسب‌وکار در پیش گرفته است.

اپل در مورد این مشکل می گوید:ما به آینده اپل بسیار مطمئن هستیم و در بلندمدت سرمایه گذاری می کنیم. ما می خواهیم متفکر باشیم و تصمیمات هوشمندانه ای بگیریم که به ما امکان می دهد در طولانی مدت به نوآوری ادامه دهیم.»

طی اعلامیه گزارش مالی سه ماهه چهارم 2022اپل اعلام کرده است که در سه ماهه تعطیلات شاهد کاهش رشد درآمد این شرکت خواهیم بود. به طور خاص، انتظار می‌رود که فروش مک نسبت به سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته باشد زیرا اپل قصد ندارد تا اواخر سال 2022 مک‌های مک را معرفی کند.

نظر شما در مورد توقف استخدام اپل برای کاهش هزینه ها چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا