اخبار فناوری

اپل از زمان عرضه اولین مدل این گوشی تاکنون موفق به فروش 2.32 میلیارد آیفون شده است

در سال 2007، استیو جابز با انتشار یک تیزر به مطبوعات و جهان اعلام کرد که اپل سه محصول جدید را معرفی خواهد کرد. یک آی پاد، یک تلفن و یک دستگاه اتصال به اینترنت. در این مراسم او گفت که این سه دستگاه مجزا نیست بلکه یک دستگاه به نام آیفون است. از زمان معرفی نمادین اولین آیفون، اکثر درآمد اپل از آن گوشی بوده است و با توجه به آخرین آماراین شرکت تاکنون موفق به فروش 2.32 میلیارد آیفون شده است.

2.32 میلیارد آیفون فروخته شده است

قبل از معرفی رسمی اولین آیفون، گوشی های مدرن در آن زمان دارای صفحه نمایش های کوچکتر و کلیدهای فیزیکی بدون صفحه نمایش چند لمسی بودند. به زودی پس از عرضه آیفون، مدت زیادی طول نکشید که شرکت هایی مانند گوگل و مایکروسافت سیستم عامل های خود را با قابلیت های چند لمسی ایجاد کردند، اگرچه مایکروسافت تصمیم گرفت که موبایل پلت فرم آن دیگر رقابتی نیست، در حالی که سیستم عامل اندروید گوگل همچنان ادامه دارد. تا به امروز شکوفا شود

از آن زمان، آیفون‌ها فقط بهتر شده‌اند، اما نه بدون برخی تصمیم‌های بحث‌برانگیز. مطمئناً صفحه‌نمایش‌ها بزرگ‌تر شده‌اند، دوربین‌های زیادی وجود دارند که ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌کنند، و عمر باتری مناسب است، اما برخی از تصمیم‌ها برای بسیاری از آنها خوب نبوده است. به عنوان مثال، حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا در سال 2016، سازندگان گوشی‌های اندرویدی را مجبور به پیروی از آن کرد و مصرف‌کنندگان را ناراضی کرد.

2.32 میلیارد آیفون فروخته شده است

2.32 میلیارد آیفون فروخته شده است

سال گذشته، اپل فروش مدل‌های آیفون 14 را در ایالات متحده بدون سینی سیم‌کارت فیزیکی آغاز کرد و ما مطمئن هستیم که این تغییر در سال‌های آینده در سایر کشورها و سایر فروشندگان گوشی‌های هوشمند نیز اعمال خواهد شد. خوشبختانه امسال اپل بالاخره توانست از شر پورت لایتنینگ خلاص شود و آن را با USB-C برای تمام مدل های آیفون 15 جایگزین کند. اولین آیفون حتی پورت لایتنینگ نداشت و برای شارژ کردن به کانکتور اختصاصی 30 پین اپل متکی بود. باتری

با وجود تمام مواردی که اپل از آیفون های خود حذف کرده است، در ازای آن ویژگی های بی شماری به این گوشی اضافه شده است. به عنوان مثال، SOS اضطراری این شرکت از طریق ماهواره و ویژگی‌های تشخیص برخورد می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد و شارژ بی‌سیم Qi این کار را بسیار آسان‌تر می‌کند.

نظر شما درباره فروش ۲.۳۲ میلیارد آیفون از زمان معرفی اولین مدل این گوشی هوشمند چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا